heeelt alene... *blir satt igang*

susien

Glad i forumet
Huff nå var jeg faktisk heeelt alene på termin i nov jeg!![:(][:(] såå tidlig.. legger meg istedet da, og håper på å bli satt igang imorgen.. kl e over tolv, så nå er jeg 14 dager på overtid[&o][&o] jaja, får hvertfall sovet inatt da, hehe tror ikke jeg hadde giddet å føde inatt.. Men vil så gjerne at fødselen skal komme av seg selv.. Er så mange som sier at fødselen blir mye mer intens om man blir satt igang, og jeg som liksom skalk føde naturelt uten smertelindrnig .. jaddaaa.. oi, ble litt sytete no, skulle bare si at eg va litt ensom på nov forumet...[:D][:D]

------- --------------------- ------------------ ---------------- -----------------

Jaa imorgen blir jeg endelig satt igang!! Da er jeg 15dager over.. Skulle virkelig ønske at det kunne settes igang selv, men er ikke moden.. gleder meg, men gruer meg til å ligge alene på 4mannsrom uuten mannen min til å stryke meg på ryggen gjennom riene[:o][:o][:o Men blir no hvertfall beibis på oss da[:)]

ååhh ingen som syntes synd på meg igår engang?[X(][;)] Jaja.. vært våken siden fem, drar snart på kk... Håper jeg kommer hjem igjen med en beibis.. Er litt misunnelig på dere som allerede har koost i ukesvis[;)][:)][:D]

ORIGINAL: quebec

uffda vennen. Frustrasjonen din er ikke til å ta feil av nei[:(] føler med deg.
Får håpe at det skjer noe snart for din del, skjønner godt at du er lei nå.

masse goklemmer [:)]

heyyy!!!! Har ikke født ennå jeg heller..... [&o]

huff.. det er ike noe gøy å gå overtid.. men jeg ble satt gang  på torsdag og på fredags morgen kl 4  kom han. det tar kanskje lengere tid og litt mere slit, men det er vært det!!hvær eneste smerte og rie!! [:D]

Back
Topp