Heeellooo jenter Tiern tilbake, jeg skulle ha to pp pause

Prinsessa*

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene
Marsipanene 2019
Snøfnuggene 2025 ❄️
Og det klarte jeg , det har hvert så mye annet å gjøre så det har gått fint . Ikke tempa , ikke testa, ikke hvert på forum , ikke brukt premom eller ff osv . Men siden jeg har blitt så kjent med kroppen min , så har jeg likevel visst når el har hvert . Så idag 8DPO og tok en test, litt tidlig , men elsker at dere tolker . Jeg regner med at det er flere som har bytta gruppa , men ser jo at det fortsatt er noen kjente igjen :Heartred

Tiern har fortsatt liggi å venta :laughing002 jeg gadd ikke prøve mer fordi etter de to MA i fjor rasa det på med kjemiske og spotting etter el. Fant jo da polypper i livmoren som er mulig årsak . Så nå i mai skal de bort :gen014 håper da spira sitter etter det.

Vedlegg

• IMG_7021.jpeg
    IMG_7021.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 139
  • IMG_7023.jpeg
    IMG_7023.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 139
Jeg er her fremdeles jeg, vet du :shifty: synes jeg kan se noe svaakt? Ser du noe selv?

Vedlegg

• IMG_7031.jpeg
    IMG_7031.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 82
  • IMG_7032.jpeg
    IMG_7032.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 81
  • IMG_7033.jpeg
    IMG_7033.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 80
  • IMG_7034.jpeg
    IMG_7034.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 78
Jeg venter på time nå i mai :Heartred Så prøver vi litt til før jeg setter i spiral igjen
Først ventet jeg 4mnd på forsamtale, og ble forespeilet 60ukers ventetid på laparoskopi :( så min plan er kanskje å prøve frem til høsten, og hvis det ikke har klaffet naturlig/jeg ikke har fått time til sykehuset i nær fremtid, så tror jeg vi legger prøvingen på hylla. Kjipt, men også litt godt å ha en plan :)

Vi er flere da som legger vekk prøvingen til høsten.. krysser fingrene for oss alle, at vi snart sitter med positive tester og terminspirer❤️

Jeg er dessverre også her enda etter en SA og nå en MA :/ ❤️
Kommer heller ikke til å prøve så veldig mye lenger :( hadde egentlig bestemt oss for å kun prøve til og med termin juli 24. Så ble det nov 24… Så var veldig lykkelig for at det da gikk.. hadde termin 24.nov..men mandag ble det abort etter MA :( Var veldig usikker på om jeg tørr å prøve igjen, men vi har funnet ut vi gir det noen forsøk til.. så får vi se :( …. Blir mer og mer skummelt og slitsomt dette :(

Jeg er dessverre også her enda etter en SA og nå en MA :/ ❤️
Kommer heller ikke til å prøve så veldig mye lenger :( hadde egentlig bestemt oss for å kun prøve til og med termin juli 24. Så ble det nov 24… Så var veldig lykkelig for at det da gikk.. hadde termin 24.nov..men mandag ble det abort etter MA :( Var veldig usikker på om jeg tørr å prøve igjen, men vi har funnet ut vi gir det noen forsøk til.. så får vi se :( …. Blir mer og mer skummelt og slitsomt dette :(
Skjønner deg så godt :Heartred Etter vår andre MA så ble det mye skumlere , så flere kjemiske . Men så øyna jeg håper når de fant polypper i livmoren . Nå har jeg testa idag 10DPO
Jeg er drit nervøs for st det ender i kjemisk eller MA . MA er jo værst . Som du sier så er det fryktelig slitsomt , det tærer på alt og det går utover de rundt meg også :Heartred

Vedlegg

• IMG_7051.jpeg
    IMG_7051.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 64
Skjønner deg så godt :Heartred Etter vår andre MA så ble det mye skumlere , så flere kjemiske . Men så øyna jeg håper når de fant polypper i livmoren . Nå har jeg testa idag 10DPO
Jeg er drit nervøs for st det ender i kjemisk eller MA . MA er jo værst . Som du sier så er det fryktelig slitsomt , det tærer på alt og det går utover de rundt meg også :Heartred
Ja det er veldig slitsomt, og ekstremt energitappende!
Krysser alt som kan krysses og håper at dette varer helt frem ❤️ 2025, her kommer vi ❤️

Krysser fingrene for at dette blir en terminspire! :Heartred

Back
Topp