Heeeiiiiiii :)))

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Miste engelen i uke 30 må ha vært helt forferdelig. Har selv mistet i uke 12, så kan tenke meg hvordan det var 18 uker senere. Har ikke ord. Håper opplevelsen nå blir bare positiv for deg. Men jeg kommer ikke inn på linken din og vil gjerne lese mer...kan du prøve å legge den ut på nytt?

Da fungerte det=) Det fins ikke ord som strekker til. Jeg håper dere får god oppfølging denne gangen og at du klarer å kommedeg igjennom uten å være for urolig. Det du har opplevd unner jeg virkelig ingen.

Takk, du er skjønn :) Vi skal få oppfølging annenhver uke på sykehus, det fikk vi beskjed om før vi dro derfra sist. Med flere UL enn normalt.
Kommer nok til å være litt mer urolig og urolig litt lenger ut i svangerskapet denne gangen, men jeg får prøve å ikke stresse :)

Godt å høre at dere skal få god oppfølging. Det er viktig og kan forhåpentligvis gjøre det litt lettere å ikke engste seg. 

Dette var trist å lese, mamatina... Unner ingen å være mamma til en liten engel <3  Gratulerer med spire i magen, så krysser jeg alt jeg har for at det går bra denne gangen.. Håper dere får god oppfølgning! Stor klem fra meg..

Heisann :)

Velkommen til oss her på mai forumet, og gratulerer med spiren :) Jeg kan ikke forestille meg hvor tøft det må være å miste så sent i svangerskapet :( Sender deg mange klemmer og ønsker deg lykke til med dette svangerskapet. Denne gangen skal alt gå bra :)

Utrolig trist, må ha vært utrolig vondt! Ord kan jo ikke beskrive smerten du nok har følt og kanskje føler enda..

Sender deg en klem, en gratulasjon og håper du blir værende her til slutten denne gangen, og at du føder en levendefødt baby som er frisk og sunn :)

Ufattelig trist å lese... 
Gratulerer så mye med spiren, jeg håper du får et fint svangerskap med god oppfølging! 

Klem

Velkommen hit til oss! Det er veldig trist å høre at du mistet skatten din! Ord blir så fattig:-( Gratulerer med ny spire! Ta vare på deg selv dette svangerskapet!:-)

Jessjess skrev:
Velkommen hit til oss! Det er veldig trist å høre at du mistet skatten din! Ord blir så fattig:-( Gratulerer med ny spire! Ta vare på deg selv dette svangerskapet!:-)

Takk :)) Dere er skjønne alle sammen! Satser på at det denne gangen skal gå bra heeelt ut :) Lykke til, til dere også jenter!

Back
Topp