Heeei!!

tinejento

Elsker forumet
Nå er det lenge siden jeg har vert her hos dere jenter, nærmere bestemt 5 dager!![:o][;)]
Har hatt problemer med internett i helgen, og når det endelig ble fikset på søndag var pcen full av virus og en trojansk hest...[&o][:@]
Men, nå er jeg tilbake for fullt!![;)] hehe..
Har det ganske travelt om dagen da... Har vert syke i noen dager hele gjengen, men går heldigvis bedre..
Reiser til Stord på lørdag og har MYE jeg skal få gjort innen den tid[;)]

Tusen takk for alle stemmene på ukens bilde forresten!![:D]

Håper alt er bra med dere, godjentene mine!!
HAR SAVNA DERE MYYYE DISSE DAGENE....

Hei snuppa!!!
Så godt formen deres er bedre! Hvordan går det med leilighetsprosjektet??
Hvor lenge blir du på Stord da??

klem oss to

Heia!!!

Velkommen tilbake!!! Har savna deg. Håper dere holder dere friske nå da!!!

God tur!!!

Heisann!! Hyggelig å ha deg tilbake! Godt dere er på bedringens vei[:)]

Korselig at du er tilbake!Har merka at du har hvert borte!!![:)][:)][:)]

ORIGINAL: tyren81

Korselig at du er tilbake!Har merka at du har hvert borte!!![:)][:)][:)]
¨

*Godbedringklemme*

Jupp  - møtes vi til uka, kansje?[;)][:D]

Ja 5 dager føles lenge å være borte herifra.... Koslig at du er her igjen!! Godt å høre at dere begynner å bli friske igjen, det er jo tid for sykdom nå før jul, slår liksom aldri feil [8D]

Heeeeiiiii! Gleder meg veldig til du kommer til øyo [:D] Må ta en milkshake på senteret igjen da ja!

Velkommen tilbake ! Har savnet deg her inne ![:)]

Så gode dere er jenter!!![:D][:D][:D]

Skal være på stord til etter nyttår, så da blir det nok lite internett på meg tenker jeg....[8|] Men, å, som jeg gleder meg!!!!!![:D]

Maiblomst og Fiorellina: Da har vi en milkshake-date!!![;)] Gleder meg til å se dere og gullene deres igjen.

ORIGINAL: Bølla 22.mai

Hei snuppa!!!
Så godt formen deres er bedre! Hvordan går det med leilighetsprosjektet??
Hvor lenge blir du på Stord da??

klem oss to

Heia!

Leilighetsprosjektet går faktisk veldig bra!![:D] Takk som spør[:)]
Har noen fantastiske svigers som, uten at vi hadde bedt dem om det, satte bankene i sving og fant ut at de kunne hjelpe oss med sikring på de 350.000 tross alt.. Åh, gode gode svigers!![:)][:)][:)]
Så vi har lagt inn bud da, men huseieren ville ikke i første omgang godta budene våre.. (ga tilslutt bud på 90.000 under takst) Vi vil liksom ikke bøye oss helt for henne når det er "kjøpers marked" og vi er de eneste som har lagt inn bud. Den kommer på visning igjen på fredag, så blir spennende å se om det kommer inn bud fra noen andre. Gjør det ikke det satser vi på at vi får den for under takst så tett oppi jul[;)]

Enn der da? Alt bra?

Klem[:)]

så snille "svigers" er da [:D] der ser du, det ordner seg alltid for snille piker!

Kristian og jeg gleder oss masse til å komme på besøk i morgen!

ORIGINAL: ThereseAa

så snille "svigers" er da [:D] der ser du, det ordner seg alltid for snille piker!

Snill og snill, fru blom[8D]

Vi gleder oss mye til å få besøk av dere også!![:D]
Du må nesten tåle litt rot her; har nemlig gjort om spisebordet til juleverksted.. Skrivebordet ble plutselig litt lite, hehe[8D][;)]

ORIGINAL: tinejento

Du må nesten tåle litt rot her; har nemlig gjort om spisebordet til juleverksted.. Skrivebordet ble plutselig litt lite, hehe[8D][;)]

hehe, selv om du sikkert er ei lita rampejenta, so er du jo snill og da [:D]
Jeg tar med meg det nye kameraet i morgen, så kanskje vi får tatt noen fine bilder av Lucas og Kristian.

koslig med juleverksted da [:D]. Er sikker på at det du mener med rot, er et ryddig hjem i mine øyne!

ORIGINAL: tinejento

hehe, selv om du sikkert er ei lita rampejenta, so er du jo snill og da [:D]
Jeg tar med meg det nye kameraet i morgen, så kanskje vi får tatt noen fine bilder av Lucas og Kristian.

koslig med juleverksted da [:D]. Er sikker på at det du mener med rot, er et ryddig hjem i mine øyne!

Hehehe, vi får se[;)]
Ja, så koselig at du tar med det kameraet!!!! Så får vi noe blinkskudd av disse nydelige gullene våre[:D][;)]

Back
Topp