heeei

lindkva

Forumet er livet
usj.. tatt en beslutning nå som er tøff, men håper det er det beste...

en update på det kommer kanskje på lukket, må finne ut litt mer først..

En ting som gjorde meg i bedre humør var at Escuro og familien fikk leiligheten!!! Gratulerer så mye!!! Dette var GODE nyheter, dere fortjener det så absolutt.

Godt dere straks kan flytte

Har nå startet på oppussingen av stua, min kjære bytter døra til kjøkkenet
Håper stua vil bli ferdig i løpet av juli mnd, så vi kan roe ned og planlegge mer bryllup etterhvert

Nå gjør du ihvartfall meg nysgjerrig! Det er lov å si litt på lukket, altså! Uansett---håper det ordner seg til det beste...uansett hva det måtte være!

Det kommer til å gå sååååååååååååååååå bra, snuppa!!! I know!!! :) :) :) :) :) :) :) 

Og gleder meg til å se bilder av videre oppussing altså! Bare si til M at jeg har høye forventninger til han, hahaha!!!

Trone skrev:
Det kommer til å gå sååååååååååååååååå bra, snuppa!!! I know!!! :) :) :) :) :) :) :) 

Og gleder meg til å se bilder av videre oppussing altså! Bare si til M at jeg har høye forventninger til han, hahaha!!!

Du er god du Trone Godt å kunne snakke med deg om ting!!
Sa til han nå at du skrev det og han bare smilte  Jobber fælt med det ene karmsettet, det til soverommet vårt. Det andre har fått opp, pluss bygd en ramme som stenderverk ved kjøkkenet, men det vil jo ikke synes når platene kommer opp.

Back
Topp