Heeeerlig :) :) :)

Sunfrid

<3 Prinsessa <3 *21.08.2013*
Da er vogna i hus, emmaljunga city cross med supreme city bag i PP black og vi er kjempefornøyd :) Var i Østersund å henta den i går :) å fikk kjøpt masse anna stasj også :) Gleder meg til å ut å trille :)

Nå begynner vi å ha det meste i hus :) bilstol, vogn, kommode med stellematte oppå, seng og vognpose :)
Så nå tror jeg det bare er babycall som gjenstår av "dyre" ting :) heeerlig :)

Så herlig :)
Har ikke kjøpt noe enda jeg, men har en del etter storebroren som vi kommer til å bruke :) Så vi har i grunn det meste, men det spørs om vi må ha ei søskenvogn da.

Så bra at du har kommet så langt :) Jeg har også veldig mye, og i tillegg har jeg jobbet hardt for å ikke å handle noe spesielt før 3D ul. De dyre tingene har vi jo fra forrige gang :)

Da er vogna i hus, emmaljunga city cross med supreme city bag i PP black og vi er kjempefornøyd :) Var i Østersund å henta den i går :) å fikk kjøpt masse anna stasj også :) Gleder meg til å ut å trille :)

Nå begynner vi å ha det meste i hus :) bilstol, vogn, kommode med stellematte oppå, seng og vognpose :)
Så nå tror jeg det bare er babycall som gjenstår av "dyre" ting :) heeerlig :)
Så bra du er så godt igang! Vi skal også kjøpe emmaljunga city cross :)

Så bra du er så godt igang! Vi skal også kjøpe emmaljunga city cross :)
Me kjøpte city cross i helgå! Hvis du har ein babyshop i nærheten vil eg anbefala å kjøpa vognå der før 16 mai. Får 1000 kr i gavekort hvis du kjøpe vognå :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gratulerer med vogn og annet stæsj :)

Me kjøpte city cross i helgå! Hvis du har ein babyshop i nærheten vil eg anbefala å kjøpa vognå der før 16 mai. Får 1000 kr i gavekort hvis du kjøpe vognå :)

Oi, så bra :) Hvor mye betalte du for den? Vi vurderer å kjøpe i Sverige.

Gratulerer med ny vogn:) Her er vogna også i hus og jeg gleder meg som en unge til å trille ei lita dokke opp i den:)

Oi, så bra :) Hvor mye betalte du for den? Vi vurderer å kjøpe i Sverige.

Me og vurderte å kjøpe den i Sverige, i Karlstad, der får du den for 6000.. men rett øve grenså i strømstad på Kattisbabyshop koste an d samma som i Norge! Me kjøpte an for 7800, så får du 1000 kr i gavekort som vare i et år, du får ikje brukt d på vognå! :) De sa t meg at d va tryggast å kjøpa an i Norge, då får du norsk kjøpebevis og då gjelde norsk kjøpelov. Kjøpe du an i Sverige tar de an ikje inn i Norge hvis d sko skje någe! :/

Me og vurderte å kjøpe den i Sverige, i Karlstad, der får du den for 6000.. men rett øve grenså i strømstad på Kattisbabyshop koste an d samma som i Norge! Me kjøpte an for 7800, så får du 1000 kr i gavekort som vare i et år, du får ikje brukt d på vognå! :) De sa t meg at d va tryggast å kjøpa an i Norge, då får du norsk kjøpebevis og då gjelde norsk kjøpelov. Kjøpe du an i Sverige tar de an ikje inn i Norge hvis d sko skje någe! :/
Oi, okei! Kjekt å vite :) Da kan man jo få seg noe fint for gavekortet også da - det går jo opp i opp. Vi har sett på en nettside for en butikk i Strømstad, og regnet ut at det blir ca 8000 svenske. Da er det kanskje like lurt å kjøpe i Norge!

kjøpte du den for 7800,- inkludert bag eller? da vi sjekka her ble det tilsammen 9600,- med bag... så vi sparte 1600,- på å kjøpe den i sverige :) i tillegg til at vi fikk gavekort på 100,- for hver 2500,- vi brukte så det ble litt ekstra etterpå :)

kjøpte du den for 7800,- inkludert bag eller? da vi sjekka her ble det tilsammen 9600,- med bag... så vi sparte 1600,- på å kjøpe den i sverige :) i tillegg til at vi fikk gavekort på 100,- for hver 2500,- vi brukte så det ble litt ekstra etterpå :)
7800 kr e me bag og ja :) an koste alltid d, aldri på tilbud sånn så eg har forstått d! Hehe

så bra da :) tror det var det for duo edge her, men ikke city crossen :)
men nei, tror nok ikke de er på tilbud nei

Back
Topp