heeeelp....

terminimai

Andre møte med forumet
hva gjør jeg når babyen min har veldig tørr og tett i nese? hjelpe lite med morsmelk... :-(
please help ....[:(] han er 2mndr gammel [:(]

jeg har hørt at morsmelk eller MME inn i nesa skal funke, ja.. ellers litt saltvannsoppløsning som du får kjøpt på apoteket kan være tingen.. (jeg ville brukt det da, syns det virker litt klissete å sprute MME inn i nesa på kidden..)

Dersom hverken saltvann eller nordmenn funker ( MME kan jeg ikke tenke meg har de samme immunologiske egenskapene som nordmenn har...)

Så finnes det rhinox nesedråper til de aller minste også. Og det funker så og si alltid! Om man bare bruker det når nøden er størst, tror jeg ikke det kan skade noe.

Ellers hjelper det å heve hodeenden der de ligger, bruk tykke bøker f. eks. Ellers hjelper det å amme masse, nok væske gjør seigt slim lettere å få opp.

Og nesesuger er gull! La saltvann/ morsmelk virke noen minutter og prøv så nesesugeren.

God bedring!

ja, de har fått en ny nesesuger på apoteket: OtriBaby. Den kjøpte jeg da mini var så forkjøla, og den funka! Kjøpte også saltvannsdråper og brukte MM. Da håndmelka jeg ut litt, og spruta inn med en liten sprøyte! Han ble "frisk" på 2 dager! Og vi bygde opp hode-enden på senga hannes med to tyke bøker på hver side! God bedring til gullet ditt!

ORIGINAL: Kybele

Dersom hverken saltvann eller nordmenn funker ( MME kan jeg ikke tenke meg har de samme immunologiske egenskapene som nordmenn har...)

Så finnes det rhinox nesedråper til de aller minste også. Og det funker så og si alltid! Om man bare bruker det når nøden er størst, tror jeg ikke det kan skade noe.

Ellers hjelper det å heve hodeenden der de ligger, bruk tykke bøker f. eks. Ellers hjelper det å amme masse, nok væske gjør seigt slim lettere å få opp.

Og nesesuger er gull! La saltvann/ morsmelk virke noen minutter og prøv så nesesugeren.

God bedring!

Jupps,signerer denne jeg [:D]

Back
Topp