HEEEEEIIIIIII!!!!!!!

Tiden flyr!!!

Forumet er livet
Tenk at dere er her ennå[:D] Gleder meg til å lese litt om hva som rører seg med gamle kjente!!!

Heeeeeeeeiiiiii! Så snedig å se deg her! [:D] Tenkte faktisk på deg her om dagen. Hvordan går det med deg og gutta?

Her har vi fått en herlig lillebror som har fått navnet Sivert. Hannah er sitt søte, trassige, morsomme, utfordrende selv. Livet smiiiiler! [;)]

Gratulerer med Sivert, herlig navn!! Likte det med en gang jeg så det[:)] Har lurt på hvordan det ble med deg, dette unner jeg deg virkelig! Har du det bra om dagen, eller?

Gutta her vokser og blir store, Iver trasser mer enn broren, en skikkelig prototype på rødhåret temperament[:D] Utrolig hvor fort tiden går, snart er han to år!!!

Ja på tredje runde ble det jammen baby. Han vokser så fort! Og som sin søster har han vært en liten utfordring i starten. Lakenskrekk vet du...[;)] Men nå går det meget bedre og jeg passer på å nyte hver dag siden han er min siste baby. [;)]

Ellers har jeg det fint, blir 30 år førstkommende mandag! Hjeeelp, jeg var da nettopp 20 jo![&:]

Tenk at Iver blir 2 år da! Han var da nettopp født jo. Bor dere på samme plass ennå? Dere skulle vel pusse opp masse å greier. Enn deg da, går det litt lettere nå?

Koselig å se deg igjen!! [:D][:D]

Her går alt som før, intet nytt å berette! [:)]

Hvor skulle vi ellers vært[8|][:D]

Kjekt du stakk innom[:)]

Hei, Tiden Flyr! (virkelig) [:D]

Hyggelig at det fremdeles er litt liv og røre her i oktober!
Her går alt fint, vi har fått jente nr.2, Elisa [:)] Hun er akkurat passert 2 uker.
Mathea er i bhg. og storkoser seg der, selv om det kan være litt av et merakkels å få henne opp av senga og inn i klærne om morgenen!

Håper det går bra med dere alle [:)]

Heeeia du!
Godt å se deg!! Klem! [:D]

hei, kjekt at du titter innom oss!!
alt vel her, tiden flyr for oss også!!!

Back
Topp