Heeeeeei jenter!!!

x1xMilla og Tuva

Glad i forumet
Nå er det jammen lenge siden jeg har vært innom her sist.. Jeg har hatt det skikkelig travelt etter at Tuva ble født. Har hatt prolaps i ryggen og i tillegg mye smerter med gallestein, men i går var jeg på sykehuset og opererte bort hele galleblæren og i dag er formen mye bedre med en gang[:D][:D] Har jo såklart sårsmerter, men det kan jeg jo leve med et par uker[:)]. Her på gården er det full fart med 120 sauer som får lam så vi har hatt mer enn nok å henge fingrene i om dagen. Heldigvis liker Tuva seg veldig godt i fjoset og hun sovner som en stein når sauene hyler og skriker, hehe[:D] Håper at alt går kjempefint med dere alle sammen og at alle koser seg skikkelig med nurkene sine. Jeg skal bli mere aktiv her inne nå som formen er bedre så det blir ikke lenge til vi snakkes igjen[:D]
Stor klem fra Camilla og Tuva

det var korselig du stakk innom[:D] så godt å høre at ting går bedre og at du er i bedre form, jeg skal også operere for gallestein snart, venter på operasjon, men jeg skal bare fjerne steinene jeg da, fikk du reise hjem samme dag?

Skal du bare fjerne steinene?? Jeg fikk beskjed om at det ikke gikk an fordi da risikerer du bare at kroppen lager nye steiner. Jaja, kanskje jeg har misforstått [8D] De opererte meg med kikkhullskirurgi og jeg fikk reise hjem etter 6-7 timer. Forutsatt at du har mindre enn 30 min kjøretid fra sykehuset. Formen i går var ikke særlig god, men det var nok pga av narkosen og veldig sterke morfintabletter, for i dag har jeg bare tatt pinex forte og nå er kvalmen og svimmelheten og hodeverken heldigvis borte[:)][:)] Men gled deg til å operere for gallesteinssmerter er jo heeeelt grusomt. Hvis jeg fikk valget en kveld om jeg ville ha et gallesteinsanfall eller føde så hadde jeg utvilsomt valgt fødsel. Fødselen til Tuva var ingenting mot alle anfallene i svangerskapet..

Masse masse lykke til iallefall!![:D][:D][:D]

Så kjekt å ha deg tilbake da [:D][:D][:D] oj oj hørtes vondt ut med gallestein og prolaps.. godt du er bedre da [;)] vellkommen tilbake!!

[:D]
ORIGINAL: Milla:-)

Skal du bare fjerne steinene?? Jeg fikk beskjed om at det ikke gikk an fordi da risikerer du bare at kroppen lager nye steiner. Jaja, kanskje jeg har misforstått [8D] De opererte meg med kikkhullskirurgi og jeg fikk reise hjem etter 6-7 timer. Forutsatt at du har mindre enn 30 min kjøretid fra sykehuset. Formen i går var ikke særlig god, men det var nok pga av narkosen og veldig sterke morfintabletter, for i dag har jeg bare tatt pinex forte og nå er kvalmen og svimmelheten og hodeverken heldigvis borte[:)][:)] Men gled deg til å operere for gallesteinssmerter er jo heeeelt grusomt. Hvis jeg fikk valget en kveld om jeg ville ha et gallesteinsanfall eller føde så hadde jeg utvilsomt valgt fødsel. Fødselen til Tuva var ingenting mot alle anfallene i svangerskapet..

Masse masse lykke til iallefall!![:D][:D][:D]

[:D]tusen takk [:D]ja de sa jeg skulle ha kikkhulls operasjon, men de skulle bare fjerne steinene, for de var så små, men det var mange, jo takk jeg vet hvor vonde de anfallene er.....ville født 100 bebiser enn å få flere sånne anfall

Velkommen så mye tilbake. Bra formen er bedre , og at alt er bra med dere. Så koselig med lammimng da!!!! Kommer også fra gård opprinnelig. det er en hærlig tid md lamming da. Men er det ikke litt tidlig ?

ORIGINAL: folla 75

Velkommen så mye tilbake. Bra formen er bedre , og at alt er bra med dere. Så koselig med lammimng da!!!! Kommer også fra gård opprinnelig. det er en hærlig tid md lamming da. Men er det ikke litt tidlig ?

Ja det er kjempekos me alle lamma[:D][:D] Er ikke tidli nei. Lemminga begynte 1. april og varer til ca 1. mai. Det er det som er vanlig rundt i området her iallefall[:)]

ook bare vært lenge ute av gamet jeg  da[:D][:D] kos dere masse med de hærlige lammene

Back
Topp