Heeeeeeey!! :D

Sandrapusen

Forelsket i forumet
Det føles som en evighet siden jeg har vært her nå ;) hehe... 2 dager eller noe? :) Gøy å se at vi har blitt så mange!!!
Hva har dere gjort i helgen jenter?

Fredag var vi på bursdag. Lørdag brukte vi hele dagen på IKEA å i dag har vi brukt dagen på håndballturnering!! oooh, godt å slappe av nå :)

Vi har saaaavnet deg! :D
Jeg har gjort veldig lite i helga. Sovet, hadde besøk i går som kom og lagde mat her. Og bare kost og lekt med gutten min :) Deilig helg <3

heeeey :) ny her og gleder meg til mye skavel :P
I helgen har vi vært på fjellet og frøset ræven av oss, hehe. Stått på ski og kost oss, selv i 13-18 minusgrader...brrr.
Kjøpte du noe fint på Ikea ? :)

hellu ;) jobba på lørdag. så på kvelden dro vi og to andre vennepar ut å spiste. hadde barnefri ;) ble sittende en stund og folk blei fulle så vi havna på byn :) vi var to gravide så det hjalp litt. men gud å kjedelig å sitte å høre på all den fyllepraten :P idag har vi vært på harryhandel ;)

Hei!!
Er nye her jeg å men vet ikke om du var innom her når jeg begynte å skravle litt med september gjengen her inne :)
Gleder meg til å bli kjent med dere alle :)
Håper du har hatt en toppers helg :) Selv har vi koset oss ekstremt i helga med besøk fredag og lørdag i dag så har vi gjort akkurat det vi ønsket :)

Halla:D
Der var du;)
Helgen har vært grei.jobba og vært på fest edru... boooooring!!:p

Sent from my HTC Legend using BV Forum mobile app

heeeey :) ny her og gleder meg til mye skavel :p
I helgen har vi vært på fjellet og frøset ræven av oss, hehe. Stått på ski og kost oss, selv i 13-18 minusgrader...brrr.
Kjøpte du noe fint på Ikea ? :)

Ja, ny oppvaskmaskin ;) innbygd! pluss vanlig ting som lys og servietter :)

Hei!!
Er nye her jeg å men vet ikke om du var innom her når jeg begynte å skravle litt med september gjengen her inne :)
Gleder meg til å bli kjent med dere alle :)
Håper du har hatt en toppers helg :) Selv har vi koset oss ekstremt i helga med besøk fredag og lørdag i dag så har vi gjort akkurat det vi ønsket :)

Hørtes topp ut! :) Skal bli trivelig å bli bedre kjent :)

hellu ;) jobba på lørdag. så på kvelden dro vi og to andre vennepar ut å spiste. hadde barnefri ;) ble sittende en stund og folk blei fulle så vi havna på byn :) vi var to gravide så det hjalp litt. men gud å kjedelig å sitte å høre på all den fyllepraten :p idag har vi vært på harryhandel ;)

Ooh, harryhandel er så gøy :) Ble det mye godis og cola?;)

Vært på fjellet og frysk rævva av oss vi også... 20 minus!!! var godt å varmt inne ja ;) hehe

hellu :) du ligger på latsiden i skravlingen ja :P hehe, men velkommen tilbake ;)
I helgen har vi bare hatt familiekos :)

Hei sandrapusen, du er savnet ja:) nåååå har jeg selv sovet vekk hele helgen! Ikke gjort noe fornuftig, og ligge på sofaen hele dagen:) men er siste helgen før gubben reiser to uker igjen så da er alltid helgen før avslappingshelg:) eller joda, trena egentrening lørdag og yoga på søndag:)

Hei sandrapusen, du er savnet ja:) nåååå har jeg selv sovet vekk hele helgen! Ikke gjort noe fornuftig, og ligge på sofaen hele dagen:) men er siste helgen før gubben reiser to uker igjen så da er alltid helgen før avslappingshelg:) eller joda, trena egentrening lørdag og yoga på søndag:)
hørtes godt ut:) kunne ønske jeg var like flink til å trene:)

Back
Topp