Hedmark

Høstbaby19

Flørter med forumet
Septemberbarna 2019
hei!
Jeg er 24 år og venter mitt første barn nå. Ingen i min vennekrets har barn, så er det noen i området Hamar-Elverum som kunne tenke seg å bli bedre kjent?
Kjenner meg litt ensom i den perioden her:playful:

Selvfølgelig hyggelig og bli kjent med flere rundt min alder som bor andre steder ogsåxsmile9
 
Hei :)

Jeg bor like utenfor Hamar, i Stange kommune. Har ei frøken som blir tre i sommer og venter nr to nå i september. Er litt eldre enn deg, men kjenner ikke så mange i området, så det er bare hyggelig å bli kjent med flere. :)
 
Hei :)

Jeg bor like utenfor Hamar, i Stange kommune. Har ei frøken som blir tre i sommer og venter nr to nå i september. Er litt eldre enn deg, men kjenner ikke så mange i området, så det er bare hyggelig å bli kjent med flere. :)

Absolutt hyggelig uansett! Så er det jo fint for ungene og ha noen jevnaldrende å «leke» med før dem begynner i bhg også . Vi bor i Løten, så er veldig nære egentlig! Hvor gammel er du?
 
Jeg/vi er 26 år og venter vårt første barn :) Bor i Kongsvinger området. Fint å samle oss fra Hedmark her inne :)

Spennende:love017. Hadde vært gøy å få laget en gruppe på Facebook eller noe for oss i Hedmark så vi har gleden av å møtes, dele oppturer og nedturer samt tips i starten:cheers
 
Back
Topp