Healing...

Tuttlå

Flørter med forumet
Sist jeg var gravid var jeg hos en som driver med healing å slikt, jeg var da ca 10 uker på vei å hun kunne fortelle at det var en jente :) Det stemte da, og det har stemt hos alle som har vært hos henne (så jeg vet hvem er) . Skal dit neste uke skal bli spennende å høreom hun sier hva som gjemmer seg i magenn denne gangen :) Stoler ikke 100 % på at hun har rett, men syne det er spennende likevel :) Skal sies at jeg var veldig usikker første gang jeg var der da jeg ikke visste helt om jeg trodde noen kunne være "synske"..., men for å si det sånn så traff hun å vanvittig på alt hun fortalte som kom opp så jeg hadde ikke noe valg enn å begynne å tro etterpå :) Andre som har prøvd noe slikt?

Jeg var hos healer forrige uke. Er superskeptisk, men fikk det i gave til jul av min mor. Hun sa ingenting om at jeg var gravid :s men hun spurte hva som skjedde for et halvt år siden, siden jeg var så utrolig sliten, og det var da jeg begynte i jobb for første gang etter å ha studert i 20 år.. :) så jeg vet ikke helt jeg. Syntes hun burde sett at jeg var gravid!

Back
Topp