HEALING!

lillefot

Elsker forumet
tror dere på det`??
som dere vet så er jo snuppa en del plagd med oppkast og veldi dårlige perioder..
(legene finne jo ikke ut av det.. [&o])
nå var mammaen hos en healer forrige uke (nakke problem)
og hun ble faktisk myyye bedre!
så hun spurte hun healer dama om hun behandlet små barn,og det gjorde hun..
en healer kan vel ikke gjøre noe verre?? [8|]
er litt forvirra akkurat her,trenger flere synspunkt! [;)]

Tror ikke de kan gjøre noe verre vel, sålenge de ikke tar for hardt på dem eller knekker dem vel? [8|]

Jeg hadde nok prøvd. [:)]

ORIGINAL: audreybee

Tror ikke de kan gjøre noe verre vel, sålenge de ikke tar for hardt på dem eller knekker dem vel? [8|]

Jeg hadde nok prøvd. [:)]

tror de bare "føler" [:-]
ikke noe knekking eller hardt..
forsto det sånn på min mamma..
begynner bli litt desperat etter hvert her!

Sålenge det ikke koster skjorta hadde jeg nok glatt prøvd. Ville også kanskje sett litt på akupunktur, det er liksom litt mer "dokumentert" da.. [:)] Men jeg har hatt maaaange positive opplevelser rundt healere jeg, og bare en negativ. Det handla ikke om healingen engang, så jeg tror nok det er mer mellom himmel og jord enn man kan se og "bevise".

I tillegg kan det jo nevnes at placebo-effekten kan være på opptil 60% prosent i visse behandlingsformer, så tro kan nesten flytte fjell. [:D]

God bedring til dere iallefall. [:)][:)]

ORIGINAL: audreybee

Sålenge det ikke koster skjorta hadde jeg nok glatt prøvd. Ville også kanskje sett litt på akupunktur, det er liksom litt mer "dokumentert" da.. [:)] Men jeg har hatt maaaange positive opplevelser rundt healere jeg, og bare en negativ. Det handla ikke om healingen engang, så jeg tror nok det er mer mellom himmel og jord enn man kan se og "bevise".

I tillegg kan det jo nevnes at placebo-effekten kan være på opptil 60% prosent i visse behandlingsformer, så tro kan nesten flytte fjell. [:D]

God bedring til dere iallefall. [:)][:)]

så lenge det ikke kan bli verre av behandling..
tror hun tok 600 kr for tre timer..
så 200 pr time er jo ikke gale!
hadde visst hjulper mangen og [:)]

tusen takk for det! [:)] 

Jeg er usikker... Det finnes mye mellom himmel og jord som vi ikke kan forklare enda men for meg virker det litt vel søkt å skulle behandle noe med varme hender og lignende.

En skal ikke kimse av kroppens evne til å lege seg selv og placeboeffekten er sterk! Men jeg er også fullt klar over at mange som ikke tror på healing og heller ikke har noen forutsetning for å ha en mening (baby/barn og dyr) har blitt friske eller bedre av ulike typer healing.

Så, jeg vet ikke, men er åpen for det og kan komme til å vurdere det selv. [:)]

takker for svar! [:)]
blir det ny oppkast periode for snuppa så blir det nok healing..
forferdelig att hun skal ha disse periodene!! [&o]
det kan jo ikke bli verre..
satser på att det er over nå så klart!
(har vel sagt det etter hver gang,men må vel prøve å være optimsiter!)[;)]

Tror absolutt på dette, og har en god bekjent som har funnet ut at han har evner.
Han ordna frøknas vonde ører og jeg fikk en barnelege til å sjekke dem rett etterpå.
Og alt var bra.  ikke en rød flekk lenger.. var spent på om hun kom til å skrike når han skulle kikke i øra, for det har hun alltid gjort, men nå sa hun ingenting, bare satt og smilte[:D]

Back
Topp