Healer-kur mot arr...

BlåBobler

Forumet er livet
Svigerinna mi har hatt føflekk-kreft veldig mange ganger. Og har en god del store arr etter alt hun har skjært vekk.

For en tid siden var hun hos en healer for å få hjelp mot hodepine og ryggsmerter som hun har slitt med i veldig mange år.

Da han så det ene arret på ryggen hennes, sa han at hun burde prøve en kur som består av olivenolje og kefir!

Det skal blandes 1/3 olje + 2/3 kefir og smøres på arret som en tykk maske. Og det kan gjøres et par ganger i uka. Dette skal visstnok gjøre så at huden reparer seg selv......

Lurer på om det hadde funka på strekkmerker.... [8|] Det er jo arr det også.....

Oj! Wow, for et bra/ekkelt tips!!! [:D] (litt ekkelt å drive å smøre matvarer på huden synes jeg... [8D])

Fikk et skikkelig brannsår på hånda for to uker siden. Nå har skorpa falt av, men det er helt rødt og arr-skrukkete... [8|] Skal jammen prøve dette trikset.

Si fra noen hvis det virker på strekkmerker da! Og ta patent på det, hehe...! [:D]

Jaha kanskje det er noe for meg!!! Jeg har mye arr for å si det sånn!! [>:]
Var en flittig bruker av tapet kniv i mine yngre dager [&:]

ORIGINAL: fruluna

Jaha kanskje det er noe for meg!!! Jeg har mye arr for å si det sånn!! [>:]
Var en flittig bruker av tapet kniv i mine yngre dager [&:]

Seriøst??

For det var nemlig jeg og [&:] 

OMG!! Er det mulig???? [&:]

Joda her har vi gode spor i leggene for å si det sånn!! Noe så stygt!!! [:'(][:'(]

OMG!! Er det mulig???? [&:]

Joda her har vi gode spor i leggene for å si det sånn!! Noe så stygt!!! [:'(][:'(]

Jeg vet!!!!!!!!!!!!!!! Nesten flaut! [8|]  Jeg har på armene da.... Sååå synlig og vettu'.....  [:@]

Ehh ja er vel noen initialer og sånn på armene også her, men leggene er ILLE!!! Kan ikke gå med skjørt eller shorts uten at alle kommenterer det!! Uff!![&:]

Ehh ja er vel noen initialer og sånn på armene også her, men leggene er ILLE!!! Kan ikke gå med skjørt eller shorts uten at alle kommenterer det!! Uff!![&:]

Huff ja... I går spurte sønn min hva det stod på armene mine og lurte hvorfor jeg hadde gjort det.... Skal en si da?? [&:] Heldigvis har arrene blitt veldig lyse med tida, og synes mest når jeg er brun ellers på huden.....

Ja, det er ikke moro når folk begynner å spørre akkurat!! Og sikkert ikke sine egen unger iallefall!!  Mine syns året rundt de...

Da jeg ble sydd etter fødselen kan du tro jm glante på andre ting enn dit hun skulle [8|][&:][:D] Hun ble nysgjerrig på hva jeg hadde drevet med... [:-]

ORIGINAL: BlåBobler

Svigerinna mi har hatt føflekk-kreft veldig mange ganger. Og har en god del store arr etter alt hun har skjært vekk.

For en tid siden var hun hos en healer for å få hjelp mot hodepine og ryggsmerter som hun har slitt med i veldig mange år.

Da han så det ene arret på ryggen hennes, sa han at hun burde prøve en kur som består av olivenolje og kefir!

Det skal blandes 1/3 olje + 2/3 kefir og smøres på arret som en tykk maske. Og det kan gjøres et par ganger i uka. Dette skal visstnok gjøre så at huden reparer seg selv......

Lurer på om det hadde funka på strekkmerker.... [8|] Det er jo arr det også.....

men hvor lenge måtte man holde på med smøringa da? før det skulle bli bra?

ORIGINAL: liz_84

ORIGINAL: BlåBobler

men hvor lenge måtte man holde på med smøringa da? før det skulle bli bra?

Det sa ho ikke noe om...... Det er vel kanskje forkjellig fra person til person...... Spørs hvor dype/mange arr man har...... [8|] 

Ja, det er ikke moro når folk begynner å spørre akkurat!! Og sikkert ikke sine egen unger iallefall!!  Mine syns året rundt de...

Da jeg ble sydd etter fødselen kan du tro jm glante på andre ting enn dit hun skulle [8|][&:][:D] Hun ble nysgjerrig på hva jeg hadde drevet med... [:-]

Huff, ja ho lurte vel bra da [8|]

Det høres ut som om du har ganske mye mer synlige arr enn meg... Ikke noe morro... [:o] Jeg synes jo mine er mer enn ille nok, så jeg kan tenke meg at det er kjipt for deg hvis det synes SÅ godt...... Hos meg må man i hvertfall SE ETTER det for å se det liksom.... Det er ikke sånn at det "lyser opp" når jeg går i kortarma..... Men endog.....

Vi var noen fæle, fæle ungdommer!? Men Gud, så tøffe vi var! [8D]

Back
Topp