He? jenter!

marlene87

Gift med forumet
Her kommer en h?lsenen fra Syden :)

Har hatt en kjempetr?st start paa ferien! spontan aborterte 1. dagen her nede :( Ble sendt med sykeb?l og ?nn t?l ett sykehus og rett ? UL. Der konstanterte legen paa daarl?g engelsk og uten sympat? at jeg var paa ve? t?l aa m?ste.... Dagen var helt forferdel?g, men v? prover aa se fremover og kose oss!
Har saa mange spm jeg ?kke faar svar paa naa s?den v? er her og helsepersonellet snakket kjempedaarl?g engelsk. Men det v? VET er at jeg ?kke har en spire ? magen naa og at v? maa ta resten hjemme!

Haaper jeg er den s?ste som m?ster her ?nne paa Februar! Det har vaart kjempetr?veli?g aa fulgt dere! :)

Med gode onsker om en kjempef?n sommer og f?ne svangerskap:)

Klemmer  fra syden!

Uff da, dette var ikke noe koselig å høre[:(] håper spira fester seg på nytt for dere snart. og håper du klarer å nyte resten av ferien din[:)]

Trøste klem til deg

Nei så forferdelig trist. Ekstra forferdelig når man er på ferie og skal kose seg. Håper det går bra med dere, og at dere er flinke å trøste hverandre.

Stor trøsteklem fra meg.

Ånei ånei! Dette var ingen hyggelig beskjed!![:(] Håper du har det greit tross alt..

Masse lykke til med senere svangerskap!

Klem

Åååå nei så utrolig tris da.
Kjenne æ vil grine (hormona i sving her)..

Du fortjene en STOOOOOOOR klem[:)]

Så utrolig leit[:(] Det var ikke sånn ferie du hadde sett fram til. Håper dere klarer å kose dere likevel[:)] Ta vare på hverandre[:D]

dette var ufattelig trist å høre[:o]
håper dere klarer å slappe av å kose dere litt i ferien tross alt, og som skrevet over her. Ta vare på hverandre!

håper ikke det er lenge føre du kan hoppe inn på et termin forum igjen!

Å, nei. Så fæl start på ferien da!! Håper du blir gravid igjen veldig fort!!

uff da, det var trist å lese[&o]
håpe det går greit med deg[:)] klem fra meg[:)]

uff uff :( dette var ikke gøy.
men får håpe og satse på at det ikke blir lenge til neste gang :) lykke til videre !

så utroligt trist å lese. Lykke til videre.

uff for en trist start på en ferie... håper dere kommer dere fort og at en ny spire snart flytter inn og blir der inne til du presser den ut:)

trøsteklemmer

Huff, ja det skjønner jeg må ha vært helt forferdelig. Så utrolig leit. Ble ordentlig lei meg på deres vegne[:(]
Var veldig hyggelig å ha deg her inne!
Håper det ikke går lange tiden før du får ny spire og at den da sitter hele veien[:)]

Håper dere klarer å nyte resten av ferien[:)]

Stor trøsteklem

ORIGINAL: Mollå

Ånei ånei! Dette var ingen hyggelig beskjed!![:(] Håper du har det greit tross alt..

Masse lykke til med senere svangerskap!

Klem

*klemmepå*

ojsaaannn... så kjempe trist...[&o] men jeg syns det høres ut som om du talker det hele kjempe fint, og klarer og roe deg m hele greia og prøve å nyte resten av ferien.... selv om det høres fælt ut, så er d jo lite en kan få gjort, ta en pause en mnd å to, og prøv igjenn.... masse lykke til videre på ferden...[:)]

Så trist [&o][:(] Du virker som ei tøff jente som takler dette veldig bra. Håper dere klarer å kose dere litt til tross for en så trist opplevelse [&o] Håper dere lykkes snart igjen. Lykke til [:)]

ånei[:(] Så trist da!!!

Håper spiren vil sitte ganske snart og holde seg i 9 god mnd'er[:)] 

Håper dere klarer å kose dere i syden og tar vare på hverandre! Snart er det din tur også, lykke til!!![:)]

Tusen takk jenter :) Vi er nå tilbake i Norge, og godt er det :)
Har nå bestilt legetime så vi får se hva som skjer og hvordan jeg skal forholde meg! Kjenner det er tungt å gå inn på februar formuet, for her skulle jeg vært! Men krysser fingrene for alle dere så kommer jeg innom når lykken smiler til oss igjen :)

Ps: Vi har forlovet oss ;) Det som ikke gjør en svakere gjør en sterkere, så vi holder hvertfall sammen om dette :) 

ORIGINAL: mamma til leah

ånei[:(] Så trist da!!!

Håper spiren vil sitte ganske snart og holde seg i 9 god mnd'er[:)] 

Håper dere klarer å kose dere i syden og tar vare på hverandre! Snart er det din tur også, lykke til!!![:)]

Sign!![:(]

Gratulerer med forlovelsen!! [:D]
Bra dere styrkes som par av en så kjip opplevelse[&o]

Back
Topp