he he

Camilla81

Forelsket i forumet
Plutselig har jeg fått fopr meg at jeg skal føde barn nr. 110 her inne.. [:D]
Det er jo litt merkelig tanke.... ?
Samtidig har jeg spådd at bebisen min kommer den 14. april.. selv om jeg gjerne ønsker at den skal komme så fort som mulig [8D][;)]

hadde vært megakult om du fikk 14 april:D Jeg har faktisk fått overtidskontroll og blir mest sannsynlig satt i gang da om jeg skulle gå over:P Det er dagen vår det:D

fikk gutten min 14 april for 9 år siden[:D]
håper jeg holder meg unna den tatoen i allefall heheh..men dere andre kan jeg tenke på å sende en masse fødestøv til da[:D]

Blir spennende å se hvilke dato vi ender på[:)] Jeg vil føde når som helst, bare ikke i morgen, da er storebror 2 år[:)]

Hehe:) Jeg har også blitt spådd, og den datoen kommer han hvertfall IKKE!! :) For jeg skal jo ha keisersnitt... Gleder meg til å få fastsatt den datoen kjenner jeg!! Og satser på at ikke noe skjer før den tid!!

Jeg har fått for meg 6 april jeg da. Men venter jo på dato for ks så får se om han heller vil velge sin egen bursdag.

Sambo har fått for seg at jeg blir å få idag, men ingenting som tyder på det foreløbig ihvertfall!! [:D]

Jeg har fått for meg 21. april, så d blir spennende å se om noen tipper rett [:D]

Back
Topp