He he, pottetrening tips

Tweak

Forumet er livet
Julia sitter på potta om morgenen og om kvelden og som regel så tisser hun og om hun må så bæsjer hun. Men har hun hard mage så har hun en tendens til å gi opp og reise seg og da vil hun ikke nedpå igjen.

Da fant pappan på noe lurt. Han satte seg på do selv og begynte å lage trykkelyder og trykkegrimasjer. Hun er jo i hermealderen så da gjorde hun det samme og plonk sa det i potta!

Sånn gjør vi det her også. Trøkker på begge to og resultater kommer emoticon

hr i huset finnes det ikke potte.. Bare vi som ikke har kommet så langt ennå?

M3rl0t skrev:

Nope, her har vi ingen potte, og den kommer heller ikke inn i dette huset  Her blir det rett på do!! skal kjøpe en do-ring å ha oppå. Har vært på do i barnehagen og tisset og greier!! Imponert mamma da ;) he he!!

hørtes jo bare utrolig morsomt ut Tweak!! He he Lo litt av den historien

oblix skrev:

M3rl0t skrev:

Nope, her har vi ingen potte, og den kommer heller ikke inn i dette huset  Her blir det rett på do!! skal kjøpe en do-ring å ha oppå. Har vært på do i barnehagen og tisset og greier!! Imponert mamma da ;) he he!!

hørtes jo bare utrolig morsomt ut Tweak!! He he Lo litt av den historien

Men da får dere jo ikke trøkket sammen.

Har doring vi også, men siden doen er så høy synes jeg det fungerer bedre med potte. Da kan hun styre litt mer selv med å gå av og på. Blir fort litt mer stress når hun sitter på doringen, for da må jeg sitte å se på henne hele tiden, ellers hopper hun ned. Har vurdert å begynne å bruke doringen litt mer igjen, da den tar mindre plass å ta med på ferie og sånt, men ikke helt bestemt meg. Inntil videre er det praktisk at vi kan "trøkke" sammen emoticon .

He he!! trøkk i vei dere

Men her vil jeg ikke ha potte!! syns det er ekkelt og uhygienisk, får rett og slett litt noier av sånt he he, også gidder jeg ikke venne ham til potte for så å venne ham til doen igjen ;) her går vi rett til pers!!!!

oblix skrev:
He he!! trøkk i vei dere

Men her vil jeg ikke ha potte!! syns det er ekkelt og uhygienisk, får rett og slett litt noier av sånt he he, også gidder jeg ikke venne ham til potte for så å venne ham til doen igjen ;) her går vi rett til pers!!!!

Potta er ikke det stedet man skal slikke akkurat men den er ikke verre enn toalettet vårt. :-) Jeg synes det er veldig greit at vi kan sitte på do samtidig om morgenen! Vi har også doring men hun synes foreløpig det er litt skummelt å sitte på do.

Pottetrening er ikke noe vi stresser med, vi bare gjør det til en vane å gjøre fra seg i den. Vi venter fremdeles på at hun skal begynne å si litt i fra selv om at hun skal tisse eller bæsje, og da tror jeg at jeg skal ha en potte på stua også så vi slipper å løpe ned på do. Dere husker jo kanskje at Julia lenge var plaget med hard mage? Hun har brukt potte av og på siden hun var 6 mnd bare for å få ut noe. Nå går de aller fleste dosene i bleia, men morgen og kveld kan det like gjerne komme i potta! :-D

M3rl0t skrev:

her er det ingen tegn til interesse for det ennå... tar det når det kommer naturlig... ;)

huzky skrev:

M3rl0t skrev:

her er det ingen tegn til interesse for det ennå... tar det når det kommer naturlig... ;)

her også =)

Her tar vi det ikke før  det kommer naturlig....

Her tar vi det ikke før  det kommer naturlig....

crispy skrev:

huzky skrev:

M3rl0t skrev:

her også =)

her å

Back
Topp