HD dekoder fra canal digital???nytt sp.mål er lagt til..

Gullamine

Glad i forumet
Noen her som har den? Noen som vet om den er med opptaker?[:D]

------------------------------------------------------------------------

Kan man bruke HD-PVR om man ikke har HD tv?[8D]

Vi har det :) og tar opp til den store gullmedaljen her :P hehe

har HD PVR - altså den med opptak, ELSKER den - tar opp alle de faste programmene og den funker hele tiden! ikke hatt noe tull med min!

ORIGINAL: Kineblomst

Vi har det :) og tar opp til den store gullmedaljen her :P hehe

oi oi da blir gubben glad når den kommer i posten,måtte vist bestille meg ny i dag sjø for ble uten signal fordi denne boksen jeg hadde begynte å bli gammel [8|]

vi har den !! opptaker er genialt. elsker den knappen [:D][:D]

Jeg elsker opptak! Gleder meg til vi får bedre linje sånn at vi kan ta opp på en kanal mens vi ser på en annen. :D

Vi har ikke CD da, vi har Nextgentel, men vi har opptaksdekoder. Genialt, fordi de fødsels-programmene og sånn på TLC går ofte om natten :D

HD-PVR er opptaker.
Bare HD er ikke opptaker.
[:)]

vi har HD-PVR, å det er opptak, men du kan bare ta opp på den kanalen du ser på hvis du ikke setter opp flere hoder og ledning... jeg er veldig fornøyd, bortsett fra at den tar seg j..... god tid når man skal skru den på....

ORIGINAL: SavnerBarn!

HD-PVR er opptaker.
Bare HD er ikke opptaker.
[:)]

ok jeg har rett å slett ikke peiling ass men håper det er den HD-PVR vist ikke må jeg sende den inn igjen...

Vi har en hd-pvr og en hd fra Canal digital.

Kan da ta opp med de ene og ikke den andre. Vi kan ta opp ett program mens vi ser et annet ja. Eller ta opp to samtidig men må da se det ene. Vi tar opp MYE[:)]

Har du ikke hd tv mister du hd kvaliteten på hd kanalene fordi du ikke får brukt hdmi kabel. Men du får allikevel signaler og kan selvfølgelig ta opp.

ORIGINAL: Looney

Vi har en hd-pvr og en hd fra Canal digital.

Kan da ta opp med de ene og ikke den andre. Vi kan ta opp ett program mens vi ser et annet ja. Eller ta opp to samtidig men må da se det ene. Vi tar opp MYE[:)]

Har du ikke hd tv mister du hd kvaliteten på hd kanalene fordi du ikke får brukt hdmi kabel. Men du får allikevel signaler og kan selvfølgelig ta opp.

ok skjønner..takk for svar [:D]

Er jo greit å kjøpe hd med en gang, sjansen er jo tilstede for at man bytter tv i fremtida.

Jeg har CD sin hd-pvr og eeeelsker den [:D] Serieopptak er genialt! Som feks i kveld når jeg glemte at det var tirsdag og greys, da har opptakern ordna opp på egenhånd og tatt opp[:D]

Har serieopptak på alle mulige amerikanske krimserier etc, da er det alltid noe underholdning liggende på boksen til kjedelige kvelder[;)]

Back
Topp