Hcg?

MsMaya

Blir kjent med forumet
Ikke alle produserer like mye hcg i starten av svangerskapet leser jeg rundt om kring her. Men er det forskjellig fra svangerskap til svangerskap oxo. Eller er det forskjellig fra person til person?? Jeg lurer så fælt fordi jeg testa positivt ganske tidlig i mine tidligere svangerskap. Å da er det jo kanskje håp for att jeg kan gjøre det denne gangen og??

Alt mulig skal man jo spekulere på å ikke sant....
 
Nei d skal det sannelig ikke. hehe. Får bare smøre seg med tolmodighet og vente på att tiden er inne for neste testrunde....Disse syklusene går så altfor fort når man ikke prøver å bli gravid, men så altfor sakte når man prøver! Mystisk,, hehe
 
He, he....Enig i dette. Husker at jeg tenkte "Åh, nei, ikke mensen IGJEN, men da var det jo helt andre grunner til at man ikke ville være på den tiden i måneden.... Rart hvordan ting endrer seg!

Vi får holde ut! Det skal sannelig bli godt å slippe mensen etterhvert!! Det blir jo en ny opplevelse mener jeg.
 
Ja, det er godt å slippe mensen den stunden man går gravid. Men jeg ble litt snurt da jeg fikk sistemann, for da tenkte jeg det ble laaaaang tid til mensen kom igjen. Jeg fullamma å greier til hun var 5 mnd. Men neida, 5 uker etter fødselen var tanta der hun...[:@] Irriterende kan man si. hehe
 
Back
Topp