Hcg

Mummitrolle

Gift med forumet
Flere som har målt hcg i blodprøve?!

Jeg tok i går... Å er liksom i følge mine utregninger 4+0 å hcg på 590!!!
Blir litt små stressa for at det er 2 inni der nå :hilarious:

Har du stabil syklus så du vet at du er 4+0? Du fikk jo 2-3 på digital også? Kanskje du er lengre på vei! Eller, tvillinger :hilarious:

Har du stabil syklus så du vet at du er 4+0? Du fikk jo 2-3 på digital også? Kanskje du er lengre på vei! Eller, tvillinger :hilarious:
Pleie å ha ganske stabile syklus ja! Men gikk på ab for infeksjon i livmoren nå nær jeg ble gravid så vet ikke om den kan ha påvirket noe!

Da ligger vi ganske likt :whacky059 Spennende!

Joda, tanken har slått meg :wacky: Men magefølelsen sier 1. Ultralyden på fredag vil vise!! :scared007

Du også bestilt TUL? :happy11

Da ligger vi ganske likt :whacky059 Spennende!

Joda, tanken har slått meg :wacky: Men magefølelsen sier 1. Ultralyden på fredag vil vise!! :scared007

Du også bestilt TUL? :happy11
Spennende!! Ja vi ligger ganske likt.

Jeg får ultralyd igjennom fertiliteten, siden jeg var under behandling hos dem men vi klarte det selv. Så får tul gjennom dem i 30 mars. Alt for lenge til!!

Hvor langt på vei er du? :)

Spennende!! Ja vi ligger ganske likt.

Jeg får ultralyd igjennom fertiliteten, siden jeg var under behandling hos dem men vi klarte det selv. Så får tul gjennom dem i 30 mars. Alt for lenge til!!

Hvor langt på vei er du? :)
Så fantastisk at det plutselig gikk naturlig :cheers

Jeg er 6+3 idag :happy: Både spent og nervøs for ultralyden.

Så fantastisk at det plutselig gikk naturlig :cheers

Jeg er 6+3 idag :happy: Både spent og nervøs for ultralyden.
Jaa!! Hadde infeksjon i livmoren, så alt som skulle til for å lykkes var en ab kur. Helt sykt!

Skjønner at du både er spent og nervøs. Krysser fingrene for deg og at alt ser fint ut :signs003

Back
Topp