Hcg

lamelia

Flørter med forumet
Hei. Hvordan hcg lå dere på i uke 5? Dere som har tatt blodprøve. 5+4 jeg lå på 1290

Min var på 13 000 noe. Kan du være kortere på vei enn du tror? Når fikk du første positive test?

Hei. Hvordan hcg lå dere på i uke 5? Dere som har tatt blodprøve. 5+4 jeg lå på 1290
5+1 hadde jeg 9750. Synes 1290 hørtes litt lavt ut, kan du ha bommet på eggløsning, eller er det ivf?

Ja var det jeg trodde. Usikker når eggløsning var denne gangen. Trodde jeg ikke hadde. Julaften fikk jeg positiv test. 4+2.

Da har jeg nok en ny MA

Ja var det jeg trodde. Usikker når eggløsning var denne gangen. Trodde jeg ikke hadde. Julaften fikk jeg positiv test. 4+2.
Hadde du testet noe før julaften? For hvis det var første positive, kan det være du er en del kortere på vei! Skal du ta en ny blodprøve for å sjekke økning?

Nei det var første testen. Men jeg får stort sett positive tester etter uke 5 så kan liksom ikke forstå om jeg er kortere på vei enn ellers siden jeg testet positivt 4+2. men gjenstår og se. Men jeg er veldig nervøs nå. Men alle svangerskapene har jeg blitt satt to uker tilbake. Siste fikk jeg beskjed om var på overtid enda hun kom 9 dager før tiden. Så mulig jeg produserer lite hcg i starten og derfor blir satt tilbake. For 13 år siden viste jeg hvilken dato vi hadde sex. Men enda ble jeg satt to uker tilbake. Så har håpet enda. Men allikevel går inn å tenker at hjerte ikke slår for å ikke blir helt knust.

Back
Topp