Hcg

Hei, jeg er i samme båt som deg. Hadde uteblitt menstruasjon og testet negativt. Testet nesten annenhver dag fordi jeg synes det var så merkelig, fordi jeg har veldig stabil syklus. Først på forsinket mensen dag 13 testet jeg positivt, dro til legen også fordi jeg synes jo dette er så rart, og hadde hcg på 131. Testet også positivt på morgenen dag 14, så håper det går veien og ikke ender i noen spontanabort, men aner ikke hvorfor jeg først fikk negative og så positive, legen ga meg ikke særlig forklaring. Her inne har jeg hørt at det kan være sen eggløsning eller at egget brukte lang tid på å feste seg, uten at jeg egentlig vet hva det betyr.

Lykke til❤️ Gjerne oppdater!

Hei, jeg er i samme båt som deg. Hadde uteblitt menstruasjon og testet negativt. Testet nesten annenhver dag fordi jeg synes det var så merkelig, fordi jeg har veldig stabil syklus. Først på forsinket mensen dag 13 testet jeg positivt, dro til legen også fordi jeg synes jo dette er så rart, og hadde hcg på 131. Testet også positivt på morgenen dag 14, så håper det går veien og ikke ender i noen spontanabort, men aner ikke hvorfor jeg først fikk negative og så positive, legen ga meg ikke særlig forklaring. Her inne har jeg hørt at det kan være sen eggløsning eller at egget brukte lang tid på å feste seg, uten at jeg egentlig vet hva det betyr.

Lykke til❤️ Gjerne oppdater!
Tusen takk for et fyldig svar! Gratulerer med graviditet og håper du får en trygg og fin graviditet videre ❤️ Jeg skal teste meg snart! Ønsker virkelig at jeg kan være gravid med mitt første barn

Har du testet mer?
Hcg produseres i ulikt tempo hos folk, noen får ikke positiv før dag(er) over forventet mens, andre (ink meg selv) får positiv dag(er) før forventet mens.

Jeg er ikke gravid nå, men fikk tidlig utslag på begge mine som nå er 2,5år og 1år. Vurderer baby nummer 3, derfor jeg sniker her.
Ikke testes enna! Men har forsatt murringer der nede og vondt i korsryggen! Håper virkelig det går min vei og er graviditet

Back
Topp