Hcg

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Tok blodprøver hos legen på tirsdag (2 dager siden) og fikk svar på at hcg’en va på 446 da. Men syns det er rart når jeg tok digital i går og fikk 3+ Som står skal være hcg over 2753.

kan det ha vært så stor stigning på en dag? Noen som vet?

Tok blodprøver hos legen på tirsdag (2 dager siden) og fikk svar på at hcg’en va på 446 da. Men syns det er rart når jeg tok digital i går og fikk 3+ Som står skal være hcg over 2753.

kan det ha vært så stor stigning på en dag? Noen som vet?
Skal vel dobles annenhver dag om jeg husker riktig:) har du sjekket hcg opp mot hvor mange uker du er da?

Google sier mellom 5-400 i uke 4. så det kan nok stemme var 4+2 men syns det var så rart at eg fekk 3+ (4+3).

Oi! Så rart! Håper clearblue hadde rett da og at den ikke hadde sunket så mye liksom :/

Google sier mellom 5-400 i uke 4. så det kan nok stemme var 4+2 men syns det var så rart at eg fekk 3+ (4+3).

Det står på pakken at den er 93% sikker med tanke på uker tror jeg, så helt sikker er den nok ikke :smiley-ashamed004

Oi! Så rart! Håper clearblue hadde rett da og at den ikke hadde sunket så mye liksom :/

den har i tilfelle steget. Frå 446 hos legen og til 3+ dagen etter på digital. Men legen ringte meg i dag så skal ta ny hcg på mandag. Da håper jeg på fin stigning :D

Back
Topp