HCG

Håpefull2019

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Jeg tok blodprøve i går, og skal ta ny i morgen.

Fikk vite at gårsdagens nivå var 4300. Jeg er var 4+6 i går, ca 21 dpo. Er da 5+1 i morgen, håper på en god stigning :angelic:

Noen med erfaringer? Er 4300 høyt dagen før 5 fullgåtte/starten av uke 6?

Satt Ovitrelle med to ledende egg, tror dere det er tvillinger? :wideyed: Da vet jeg om en som går i bakken.. :hilarious:

Jeg har tatt hcg selv mandag og onsdag denne uken og hadde legetime mandag. Legen sa da at hun ikke kunne si om hcg mandag var "riktig" før hun ser prøven fra i dag, da det er stigningen som gir svaret og hcg nivået er så individuelt. :happy:

Så jeg har bare måttet smøre meg med tålmodighet og venter nå utrolig spent på svaret jeg får forhåpentligvis i morgen..

Jeg tok blodprøve i går, og skal ta ny i morgen.

Fikk vite at gårsdagens nivå var 4300. Jeg er var 4+6 i går, ca 21 dpo. Er da 5+1 i morgen, håper på en god stigning :angelic:

Noen med erfaringer? Er 4300 høyt dagen før 5 fullgåtte/starten av uke 6?

Satt Ovitrelle med to ledende egg, tror dere det er tvillinger? :wideyed: Da vet jeg om en som går i bakken.. :hilarious:

IMG_3436.jpg

4300 er helt normalt [emoji1360]

Jeg har tatt hcg selv mandag og onsdag denne uken og hadde legetime mandag. Legen sa da at hun ikke kunne si om hcg mandag var "riktig" før hun ser prøven fra i dag, da det er stigningen som gir svaret og hcg nivået er så individuelt. :happy:

Så jeg har bare måttet smøre meg med tålmodighet og venter nå utrolig spent på svaret jeg får forhåpentligvis i morgen..
Da krysser vi fingrene for uansett god økning på begge to. Jeg skal ta siste i morgen, så får nok ikke svar før fredag eller mandag. Si i morgen hvordan det gikk da :happy:

Jeg var 5+1 og 5+3 da jeg tok mine to hcg og da var første 2530 og andre 5140, men du må huske at hos alle så er det forskjellig noen produserer veldig mye og andre veldig lite så er ikke noe fasit på det

Da krysser vi fingrene for uansett god økning på begge to. Jeg skal ta siste i morgen, så får nok ikke svar før fredag eller mandag. Si i morgen hvordan det gikk da :happy:
Hadde en økning på 31 000 fra mandag til onsdag, noe legen mente var positivt. Jeg var da 7+3 og 7+5 I følge legens beregning av termin. Så nå prøver jeg å senke skuldrene og godta at alt ser bra ut, enda jeg kjenner jeg fortsatt er redd for MA. Men nå er det under to uker til tul, så da får jeg vel hvertfall ro i sjela.

Back
Topp