Hcg

J30

Betatt av forumet
Nokon som veit om hcg på 142 er så dårligt?
Max 4 uker på vei, hadde uken min i begynnelsen av april, men fikk mellomblødning på mandag-fredag oppdaget me tilfeldig midt i syklus at eg er gravid, tok så ultralyd der såg ein ingenting så tidligst. Samt hcg tirsdag og torsdag- prøven fra tirsdag viser jeg på 142.
Legen skriver at dette er veldig lavt og mest forenlig med spørsmålet, men at me må vente på neste prøvesvar før ein kan svare helt sikkert. Etter å ha bært gravid både i desember (sa) og Mars (exu) så er dette gode tall til å være så kort på vei, samt ny test igår Norges, så viste cb digital 2-3 uker.
Mykje attogfrem her-nokon som har peiling? Ringte til legekontoret, men ho i skranken viste ikkje svaret, ho leste berre det legen skreiv til meg) klamrer meg til håpet:)

Nb skrivefeil over-mobilen skifter på ordene:wacky:
Nokon som veit om hcg på 142 er så dårligt?
Max 4 uker på vei, hadde uken min i begynnelsen av april, men fikk mellomblødning på mandag- og oppdaget tilfeldig midt i syklus at eg er gravid, tok så ultralyd på tirsdag såg ingenting så tidligt- Samt hcgprøve blei tatt tirsdag og torsdag- prøven fra tirsdag viser jeg på 142.
Legen skriver at dette er veldig lavt og mest forenlig med spørsmålet, men at me må vente på neste prøvesvar før ein kan svare helt sikkert. Etter å ha bært gravid både i desember (sa) og Mars (exu) så er dette gode tall til å være så kort på vei, samt ny test igår Norges, så viste cb digital 2-3 uker.
Mykje attogfrem her-nokon som har peiling? Ringte til legekontoret, men ho i skranken viste ikkje svaret, ho leste berre det legen skreiv til meg) klamrer meg til håpet:)

Synes ikke 142 høres så værst ut. Etter hva jeg har googlet meg frem til hvertfall :)

• Liker
Reactions: J30
Synes ikke 142 høres så værst ut. Etter hva jeg har googlet meg frem til hvertfall :)
Nei sant:) har så lyst at det skal gå bra denne gangen, til tross for pågående blødninger:) blei overrasket, hadde nok ikkje tatt test før ved forventet mens om 2 uker om ikkje:)

Men det avgjørende er jo hvordan testen fra i går er. Får du svar på mandag?

Hcg hadde synker til 72- så da gjekk det ikkje denne gangen:(
Lykke til vidare til dere andre, håper spirene klorer seg fast til Januar:Heartred

Lykke til vidare til dere andre, håper spirene klorer seg fast til Januar:Heartred
Leit å høre :( huff!
Masse lykke til videre, håper du kommer raskt etter! :Heartpink

Lykke til vidare til dere andre, håper spirene klorer seg fast til Januar[emoji813]red
Ånei [emoji174][emoji174][emoji174] sender deg en kjempe klem!!! Håper den snart sitter igjen [emoji173][emoji173] tenker på deg [emoji173]

Så leit å høre! Krysser fingra, neste gang er det din tur :)

Ånei [emoji174][emoji174][emoji174] sender deg en kjempe klem!!! Håper den snart sitter igjen [emoji173][emoji173] tenker på deg [emoji173]
Så leit å høre! Krysser fingra, neste gang er det din tur :)
Takk dere-satse på en ny spire sitter snart :Heartred

Back
Topp