Hcg

Spire2

Forelsket i forumet
Sommerfuglene
Sensommerbarna 2019
Jeg tok hcg prøve om torsdagen da var jeg 5+6. Fikk svar på den idag å den lå på 3300. Er litt nervøs for jeg synes det var så lavt :-/ Tok i hvertfall en ny idag, så blir spennende å se hva den viser.

Jeg tok hcg 5+1 og 5+3, hadde hhv 1730 og 3300. Det var i alle fall helt innafor mente legen min :-)

For å kunne bedømme om hvorvidt en hcg er lav eller ikke så må man se på stigningen mellom to prøver, evnt. flere, ikke bare en blodprøve. Så det kan være helt normal den :)

Jeg tok hcg prøve om torsdagen da var jeg 5+6. Fikk svar på den idag å den lå på 3300. Er litt nervøs for jeg synes det var så lavt :-/ Tok i hvertfall en ny idag, så blir spennende å se hva den viser.

Ja, det er stigningen som teller. Når får du svar på dagens test?

Noen spesiell grunn til at du er så nervøs?
Det går nok bra og du får det bekreftet med en fin stigning :happy:
Ja at jeg mistet to ganger tidligere. Men jeg har ingen tegn på det nå, men uansett er jeg nervøs. Vill virkelig at det skal bli min tur til og få oppleve å bli mor.

Ja at jeg mistet to ganger tidligere. Men jeg har ingen tegn på det nå, men uansett er jeg nervøs. Vill virkelig at det skal bli min tur til og få oppleve å bli mor.

Skjønner at du stresser, men det er ingenting som tilsier at det ikke skal gå denne gangen:happy:
Håper tiden går fort til du får svar, og du da kan senke skuldrene!

Da har den steget fra 3300 til 18000 :) da kan jeg slappe av litt mer. :)

Back
Topp