Hcg

Mammalykke123

Ble mamma til verdens fineste prins ❤️ 03.02.2015
vist jeg ringer inn til legevakten i Oslo trur dere de vil ta hcg prøver på meg? Jeg er bare på ferie her,
Jeg føler meg så lite gravid som det går Ann og klarer ikke å tenke på noe annet enn at det er noe som ikke stemmer.. Skal på tul 6juni, men det er jo såååå lenge til :confused:

vist jeg ringer inn til legevakten i Oslo trur dere de vil ta hcg prøver på meg? Jeg er bare på ferie her,
Jeg føler meg så lite gravid som det går Ann og klarer ikke å tenke på noe annet enn at det er noe som ikke stemmer.. Skal på tul 6juni, men det er jo såååå lenge til :confused:

Jeg vet ikke hvordan det fungerer, men vist du er veldig bekymret så skader der jo ikke å ringe å høre med de :)

Jeg ringte og fikk komme, men hun kunne ikke love meg hva de ville gjøre.. Hun sa at det kan hende jeg bare får tatt en gravid test, men skader ikke å dra.. Er ikke bra å gå rundt å stresse

Satt 8timer for en gravidtest, han mente siden den var så fin var noe annet unødvendig.. At jeg har mistet symptomene mine var bare kjempe bra, og at smertene har forsvunnet er og bra..

Satt 8timer for en gravidtest, han mente siden den var så fin var noe annet unødvendig.. At jeg har mistet symptomene mine var bare kjempe bra, og at smertene har forsvunnet er og bra..

Hvor langt på vei er du ? Jeg er bare 5+0 men har ikke noen symptomer. Så lenge testen er fin så er du hvertfall gravid:) skal du ha tidlig ul?:)

Er 7 uker :) er min 3 gravidtet, første ente i SA og med lille gutt hadde jeg hg fra uke 4/5.. Så føler på en måte at noe er galt, siden jeg plutselig mistet alt av symptomer, pluss jeg blir skremt av de i rundt meg.. Ja, skal i uke 8

Back
Topp