HCG

Ser jo ut som de stiger fint de! Cb digital er bare en indikator på hvor langt man er på vei utifra hcg, altså ingen fasit! Hcg er veldig ulikt fra graviditet til graviditet :) Og om du tok den med bare en dag mellomrom så kan man egentlig ikne forvente at det skjer så mye. 2-3 krever 200 i hcg og 1-2 krever 25, og siden hcg dobles ca annenhver dag så kan du forvente å få 2-3 fire dager etter du har fått 1-2, CA! Ingen fasit! :)

Tusen takk for svar, husker med sønnen min hadde jeg 1-2 og noen dager etter 3+, fikk aldri 2-3.. Men før sønnen min hadde jeg en SA og jeg er livredd for å få en til :( er det noe vits å teste i morgen å med cb eller burde jeg vente litt til?
Jeg fikk 3+ når jeg var 4+6 med datteren min, og så var jeg 4+2 ( eller 3) når jeg fikk 3+ sist, denne gangen var jeg over 5 uker :) Den gangen jeg fikk 3+ tidligst mistet jeg.. Så tror ikke det har noe å bety, så lenge det er stigning :) Skjønner at du er redd en ny SA, man bærer dessverre med seg en redsel etter en sånn dårlig erfaring.. Om du er veldig bekymret kan du be legen om hcg måling :) Om du tok den første digitale mandag tror jeg du vil få 2-3 enten i morgen eller fredag :) Men ikke ta den for tidlig og bli bekymret for at den ikke har steget, da venter du heller litt :) Om du vil kan du åpne de du har tatt for å se hvor nær du er å få 2-3, det krever to like sterke streker :)

Poenget når det står 1-2 og 2-3 er at det er utrolig store forskjeller på hvor høye nivåer man har av hcg, så uke 4 er jo både 1-2 og 2-3. Det overlapper jo. :) Jeg syntes derfor det er tøvete å si at testen kan si hvor langt du er på vei, fordi den er så vag og det er egentlig umulig å si ut fra hcg-nivåer.

Testen fra i går, ser ut som jeg burde vente litt med å ta en ny cb, men får ta en til strek test i morgen heller :)
Streken på den andre strimla, der det bare var 1 var like sterk som den sterkeste på denne testen. Men vet ikke hva det vil si :p
Det er den single streken og den sterkeste der som skal være like sterke for å få 2-3 :) Den ved siden av skal være like sterk ved 3+ :) Så om den var like sterk så har det sikkert bare vært akkurat for lite.. Kjedelig :)

Tusen takk for svar, husker med sønnen min hadde jeg 1-2 og noen dager etter 3+, fikk aldri 2-3.. Men før sønnen min hadde jeg en SA og jeg er livredd for å få en til :( er det noe vits å teste i morgen å med cb eller burde jeg vente litt til?

Jeg fikk 3+ da jeg var 5+2. Googlet litt da jeg testet, og så at en hel del ikke fikk 3+ før i uke 6-7, så variasjonen er jo stor:)

Back
Topp