Mammalykke123
Ble mamma til verdens fineste prins ❤️ 03.02.2015
.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk 3+ når jeg var 4+6 med datteren min, og så var jeg 4+2 ( eller 3) når jeg fikk 3+ sist, denne gangen var jeg over 5 ukerTusen takk for svar, husker med sønnen min hadde jeg 1-2 og noen dager etter 3+, fikk aldri 2-3.. Men før sønnen min hadde jeg en SA og jeg er livredd for å få en tiler det noe vits å teste i morgen å med cb eller burde jeg vente litt til?
Det er den single streken og den sterkeste der som skal være like sterke for å få 2-3Testen fra i går, ser ut som jeg burde vente litt med å ta en ny cb, men får ta en til strek test i morgen heller
Streken på den andre strimla, der det bare var 1 var like sterk som den sterkeste på denne testen. Men vet ikke hva det vil si![]()
Tusen takk for svar, husker med sønnen min hadde jeg 1-2 og noen dager etter 3+, fikk aldri 2-3.. Men før sønnen min hadde jeg en SA og jeg er livredd for å få en tiler det noe vits å teste i morgen å med cb eller burde jeg vente litt til?