Hcg

icsihåp

Forelsket i forumet
Hei jenter! Klinikken jeg hører til (Porsgrunn) har ikke prosedyre om å ta blodprøve for å eventuelt bekrefte en graviditet.. Jeg tok meg derfor en tur til legen etter at jeg fikk positiv test hjemme. 11 dager etter innsett var hcg-nivået mitt på 391. Tok ny i dag for å se stigningen.
Syntes dette virket så høyt?! Hva har deres målinger ligget på?

Hei jenter! Klinikken jeg hører til (Porsgrunn) har ikke prosedyre om å ta blodprøve for å eventuelt bekrefte en graviditet.. Jeg tok meg derfor en tur til legen etter at jeg fikk positiv test hjemme. 11 dager etter innsett var hcg-nivået mitt på 391. Tok ny i dag for å se stigningen.
Syntes dette virket så høyt?! Hva har deres målinger ligget på?

Min lå på 317 13 dager etter innsett. Stor forskjell på HCG nivå, så det er nok ikke unormalt :) gratulerer :)

Min lå på 317 13 dager etter innsett. Stor forskjell på HCG nivå, så det er nok ikke unormalt :) gratulerer :)
Har lest mye om hcg-verdier de siste dagene.. Tenkte først: "shit, det var høyt"! :) ;) Men som du sier, det er store individuelle forskjeller.. Får svar på prøve nummer to på mandag. :)

Fikk sms fra legekontoret nå i ettermiddag. Dagens blodprøve ble målt til 1660. :)

Stiger som bare det! ❤️

Dag 11 og dag 14.

Husker du hva din prøve nr to lå på? :)

Voldsom stigning og da. Skal dobles annenhver dag skal det ikke?
Jeg tok bare en prøve for å bekrefte graviditet , tok aldri en for å se stigning da det ikke er praksis så lenge man ikke blør osv ( om jeg har forstått det riktig )
Sa de noe om stigningen over telefonen da?

Forresten så var det jo ikke såå voldsom stigning.. Det er heller mattekunnskapene det skranter på :D
Haha! Jeg er bare så glad for at det har steget jeg.. Snakket ikke med legen, men fikk bare en sms. "Meget bra stigning" stod det..! :)

Back
Topp