HCG

Felina

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Augustlykke 2022 ❤️
Var og tok hcg på mandag 6+0, den var over 29000, så det hørtes jo veldig bra ut :D
Har vært litt engstelig og ikke følt meg gravid, så godt å få et så høyt tall :) Tok ny prøve idag, så blir spennende å se om det er stigning....!
Hva har dere fått på hcg-prøvene deres?

Jeg fikk 21 000 på torsdag på 5+5 og 48 000 på mandag på 6+2, og tok igjen i dag :) selv om det egentlig er så høyt at det ikke er så mye poeng å måle lengre ... Er bare fordi jeg er kommet så langt som jeg var da det gikk galt sist at jeg ikke klarer slappe av liksom.

Jeg fikk 21 000 på torsdag på 5+5 og 48 000 på mandag på 6+2, og tok igjen i dag :) selv om det egentlig er så høyt at det ikke er så mye poeng å måle lengre ... Er bare fordi jeg er kommet så langt som jeg var da det gikk galt sist at jeg ikke klarer slappe av liksom.

Oj 48000 var jo kjempehøyt, trodde mitt var kjempehøyt med 29000 :laughing002 Det lover bra for deg ihvertfall :) Har du vært på tidlig ul?

Nei, har time 15 på sykehuset men har kjempelyst til å bestille privat nå :) men mannen mener det er bortkasta penger og han har jo egentlig rett :) skulle bare så veldig gjerne visst helt sikkert at alt er bra med knøttet allerede nå! Har ikke tålmodighet å vente 1,5 uke!

De på sykehuset sa at alt mellom 2000 og 100 000 var normalt så langt som vi er så vi er begge langt innenfor :) så lenge det går litt opp så er det vel høyst sannsynlig greit :)

Men det er jo så vanskelig å ikke bekymre seg! :)

Hvis du hadde 29 000 på 6+0 så har vel du og fort rundt 48 000 på 6+2 regner jeg med, så tror vi er veldig like :)

Nei, har time 15 på sykehuset men har kjempelyst til å bestille privat nå :) men mannen mener det er bortkasta penger og han har jo egentlig rett :) skulle bare så veldig gjerne visst helt sikkert at alt er bra med knøttet allerede nå! Har ikke tålmodighet å vente 1,5 uke!

De på sykehuset sa at alt mellom 2000 og 100 000 var normalt så langt som vi er så vi er begge langt innenfor :) så lenge det går litt opp så er det vel høyst sannsynlig greit :)

Men det er jo så vanskelig å ikke bekymre seg! :)

Veldig spent på svaret på dagens prøve, legen skulle ringe meg når det var klart :) Lurer på å spørre om TUL da, hvis jeg ikke får henvisning så tror jeg jeg kommer til å bestille privat. Alt for utålmodig og engstelig! -men, merket at engstelsen gikk over en god del når jeg fikk 29000 på første prøven! :)

Veldig spent på svaret på dagens prøve, legen skulle ringe meg når det var klart :) Lurer på å spørre om TUL da, hvis jeg ikke får henvisning så tror jeg jeg kommer til å bestille privat. Alt for utålmodig og engstelig! -men, merket at engstelsen gikk over en god del når jeg fikk 29000 på første prøven! :)
Ja vi er definitivt gravide ihvertfall :)

Da jeg var 4+4 var nivået mitt på 165, og 5+1 hadde det steget til 1400. :) Hørtes ut som om nivået du lå på var veldig høyt, og så lenge det stiger som det skal er nok alt bra :)

Hvordan gikk det? :)

Jeg håper og å høre fra legen i dag :) tidligere har jeg fått mld på ettermiddagen dagen etter med resultatet.

Snufs, ikke hørt noe fra legen... Skulle ønske jeg hadde tålmodighet :)

63000, så øker fint :) skal vel ikke gå så fort når det er så høyt :) ul om en uke, gleder/gruer meg veldig til det! Enn hvordan går det med deg?

63000, så øker fint :) skal vel ikke gå så fort når det er så høyt :) ul om en uke, gleder/gruer meg veldig til det! Enn hvordan går det med deg?

Den andre prøven jeg tok hadde steget med ca 10000, så det var økning :) Ikke dobling, men det var ikke normalt når det var såpass høyt heller. Henvisning til tidlig UL fikk jeg ikke, så har ringt rundt etter privat og tidligste jeg finner er uti uke 12... :/ Alt for lenge til, men har bestilt :P

Back
Topp