Hcg

Neinei

Forumet er livet
VIP
Februarlykke 2016
Mailykke 2018
Ikke et forum uten...
Jeg forvirrer meg selv og trenger et klart hode!
Første hcg måling viser 265
Andre hcg måling viser over 1600, men det er bare fire dager mellom.
Er det jeg som har misforstått noe?
For jeg trodde det dobla seg hvert andre døgn, som sier meg at det har økt mer enn vanlig...
Eller?
Hodet henger ikke med etter lange dager på jobb og siden legen sa at alt er fint er jeg ikke bekymra. Jeg bare lurer...
 
Min første hcg var 260, fire dager etter var den 1200, og to dager etter det var den 2400 - det går litt i rykk og napp og at det dobles hvert 2.døgn er bare en pekepinn og du kan nok være glad så lenge det ikke tar lengre tid enn 2 døgn, det hadde vært værre den veien:)
 
Kjempebra økning forresten. Bedre økning enn annenhvert døgn er bare kjempebra!
 
Er mildt sagt spent på hva den er i morgen ;) men jeg tenker at alt går bra :)
 
Når er det"for sent" å måle hcg økning? Altså fra hvilken uke dobler ikke hcg seg lengre.
 
Fordoblingstiden går saktere allerede etter passert 1200 i hcg.
Tror toppen er ca ved uke 8.
 
Fordoblingstiden går saktere allerede etter passert 1200 i hcg.
Tror toppen er ca ved uke 8.
Takk for svar. Vet du om det er noe vits å måle hcg i uke 7? Jeg er på ferie nå og er så usikker på om det er noe liv inni der, har veldig lite symptomer. Tenkte kanskje jeg kunne be lege om hcg måling når jeg kommer tilbake, og da er jeg i uke 7.
 
Takk for svar. Vet du om det er noe vits å måle hcg i uke 7? Jeg er på ferie nå og er så usikker på om det er noe liv inni der, har veldig lite symptomer. Tenkte kanskje jeg kunne be lege om hcg måling når jeg kommer tilbake, og da er jeg i uke 7.
Jeg personlig ville heller bestilt privat ultralyd.
 
Hcg prøven hos legen tirsdag var 55 og i går 66. Hva vil dette si? Har ikke peiling på hvor langt jeg er på vei.mye rot angående forige mensen.
 
Hcg blir jeg gal av hehe :) Jeg vet ikke riktig hvor langt jeg er fordi jeg ikke har mensen å måle ut i fra, så satt meg 1.mars som termin så jeg ikke må bli satt så mye tilbake - blir så skuffa haha.
Hadde 89 11. juni i hcg og deretter 18205 den 23. juni. Gyn trodde jeg var lenger enn jeg trodde og tok ul, men var altså for tidlig å se noe. Så hcg varierer veldig fra pers til pers tror jeg :)
 
Hcg prøven hos legen tirsdag var 55 og i går 66. Hva vil dette si? Har ikke peiling på hvor langt jeg er på vei.mye rot angående forige mensen.
Økning fra 55 til 66 på to døgn er i utgangspunktet litt liten økning. Har du tatt en tredje prøve? Hvis ikke bør du det!
Vil tippe du er vel 4 uker på vei.
 
Økning fra 55 til 66 på to døgn er i utgangspunktet litt liten økning. Har du tatt en tredje prøve? Hvis ikke bør du det!
Vil tippe du er vel 4 uker på vei.
Sitter her å er drit nervøs. Redd for å miste jeg nå
 
Stigningen kan være innenfor altså! Men du bør sjekke det med en mm tredje prøve synes jeg.
Klem til deg.
 
Noen bruker lang tid på å produsere, andre kort. Hvis du ikke klarer å slappe av, så ta en tredje prøve <3
 
Back
Topp