Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det jeg selv ble så redd for. Utenfor livmoren. Siden det samme skjedde med meg at han ikke såg noe på ul. Fikk bare svar på første hcg prøve i dag. trooor den var 1100 og noe. Synes selv d var veldig lavt :/ men legen mente d ikke var grunn til bekymring. Får svar på prøve nr 2 i måren. Men skal på UL igjen i måren (til en annen), så håper på en betryggende time!De tror jeg er kortere på vei enn først antatt da jeg hadde to blødninger i sist mnd. Men ut fra verdiene ca 4 uker. Jeg har fått fulgt opp verdistigningen pga mye smerter og ingen foster/tegn til svangerskap på ul. De fryktet svangerskap utenfor livmor men nå ser det ut til at verdiene tilsier normalt svangerskap men bare kortere på vei. Tror ikke du kan dra og måle dem slik hver 48. Time om alt virker normalt. Har man svangerskap utenfor livmor øker verdien ofte langsommere .
For 1/2 uke siden lå hcg på 13000, for 1 uke side 41000 da den siste ble målt var jeg 6+3 veldig betryggende