Hcg

BabyLykke2014&2017

Elsker forumet
Julibarna2014
Jeg tok blodprøve igår for å måle hcg, det lå på 144 (uke 5).. Noen som har peiling på dette?

Skal ta ny blodprøve på torsdag.. :)
sendt fra appen :)

phpvsoxpe.jpg

Jeg er veldig usikker på dette med hcg nivå. Etter min beregning da jeg var 5+0 hadde jeg hcg på 311. Den første jeg tok, da jeg fikk vite jeg var gravid (ca. uke 4) var den 24, så steg den til 96 og så 311. Det er stigningen som teller, ikke hva nivået ligger på :) Så håper du får en flott dobbel + stigning på torsdag:)

Jeg tok blodprøve igår for å måle hcg, det lå på 144 (uke 5).. Noen som har peiling på dette?

Skal ta ny blodprøve på torsdag.. :)
sendt fra appen :)
Sniker fra juni 2013. Vi hadde prøvd og mistet flere ganger før vårt lille nurk klorer seg fast i sep. 2012:) Det jeg vil si er at vi ble fortalt nå vi mistet gang Nr 2 at hcg i seg selv er egentlig ingen god indikator. Min hcg den gangen steg som bare det, men det var ikke noe foster der. Når jeg ble gravid med min sønn, altså forsøk Nr 4 var ikke stigningen på langt nær like høy som gang Nr 2. Det vi har lært gjennom årenes løp er at en tidlig ul er den beste måten å finne ut på om det er en liten spire der:) ønsker deg masse lykke til!:) håper jeg ikke skremte deg!

Back
Topp