Hcg

Spørs når på dagen du tar blodprøven,for det må sendes inn til en lab. Så 1-2dager. Nervepirrende ventetid :/

Ja man må det, med mindre den blir tatt på et sykehus tror jeg. Ikke noe gøy å vente på den, men forhåpentlig vis er det positivt svar:) lykke til:)

Hvis man måler hcg hos legen, må man vente på resultate til dagen etter da?

Lurer meg inn fra februar for å svare på spørsmålet ditt, bare fordi jeg var borti det samme!

Var i uke 5 og begynte å blø, mindre en mens, men nok til at jeg ble veldig bekymret og trodde jeg hadde mistet! Ingen smerter eller ubehag på andre måter. Dette skjedde på søndagen. Mandagen var jeg hos legen for å måle hcg og igjen onsdagen, for å se om det hadde steget.. De sa at svaret ville være der iløpet av 1, max 2 dager. Jeg ringte ned ganske mange ganger for det var jævli å gå uten å vite! Alle sa jeg bare burde forberede meg på det værste, siden det nok allerede var gått galt.. Fredagen gikk jeg ned på legesenteret å sa jeg MÅTTE ha svar, for jeg hadde ikke greid helga også, uten å vite!

Heldigvis hadde de fått svaret og heldigvis hadde jeg ikke gidd opp håpet på en liten bebis inni der.. Hcg var doblet seg på to dager og bebis var fortsatt i live :-) Nå er jeg snart i uke 18 og 11 dager til oul ;-)

Anbefaler deg å ta hcg, og ventetiden er jævli, men sånn er det :-\ Jeg prøvde å tenke på alle med kreft som kanskje venter myye lenger på å få vite om di har kreft eller ei, og da følte jeg ikke det var så synd om meg lenger.

Lykke til :-)

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Tror ikke jeg gidder å dra til legen. Får se til mandag ...

Ser nå etterpå at du ikke har skrevet noe om situasjonen din. Beklager at jeg bare langer ut og tar som en selvfølge at du tror du har mistet siden du vil ta hcg..

Du fikk hvertfall svar at det tar 1-2 dager :-)

Ser nå etterpå at du ikke har skrevet noe om situasjonen din. Beklager at jeg bare langer ut og tar som en selvfølge at du tror du har mistet siden du vil ta hcg..

Du fikk hvertfall svar at det tar 1-2 dager :-)

Takk for svar. Blør mer og mer bare, kom små,små klomper i sta når jeg var på do på jobben :( derfor føler jeg det ikke er no vits å dra til legen.
Også drar jeg hjem fra jobb nå, orker ikke hvere her:( kjeept

Back
Topp