hcg?

kailin

Glad i forumet
er det alle her inne som har fått målt hcg nivået sitt, og er det bare jeg som ikke har vært hos gyn/lege/jordmor enda eller fått målt noe som helst, utenom mine egne graviditetstester hjemme...?...

Eg har vært hos legen, slapper ikke av skikkelig før eg har gjort det og klarer ikke å vente til uke 12 :) 

Æ har ikke vorre t lege eller jordmor å fått målt nåkka enda, synes d e litt for tili sia æ kun e 9 uka på vei :) Ska på min første legekontroll om 2 uka, da e æ 11+4

Godt og høre at det ikke bare er meg. hehe..

Jeg håper da for all del at jeg haaaar hcg stigning, og at der ER noe som vokser inni magen min.. men føler håpet er ute.. "heldigvis" bare en uke igjen. blæ..

Jeg har ikke målt noe HCG i noen av mine tre svangerskap. Tror helst det gjøres hvis man har mistanke om at noe er galt eller er usikker på termin

Jeg har ikke målt noe HCG i noen av mine tre svangerskap. Tror helst det gjøres hvis man har mistanke om at noe er galt eller er usikker på termin

Jeg har ikke målt hcg i dette svangerskapet, men jeg gjorde det i et tidligere. Det er greit å gjøre for å sjekke at alt er ok. Det viste seg dog at jeg mistet uansett noen uker etterpå, så ingenting er sikkert uansett hva en gjør. Jeg har heller ikke kontaktet lege og jordmor denne gang. Føler det er for tidlig og får grei oppfølging av gynekologen. Jeg har vært til tidlig ul fordi jeg har mistet så mange ganger. Men jeg skulle mye heller ha vært uten all oppfølging og heller hatt et "normalt" svangerskap som jeg hadde med førstemann. 

har ikke gjort noe som helst annet enn å teste selv. får bare vente i spenning til man runder 12 uker

Gjorde det ikke i de 2 andre svangerskapene men har vært ekstra redd for å miste denne gangen så derfor jeg har gjort det for å betrygge meg selv. Men er absolutt ikke nødvendig.

Jeg har ikke vært hos lege eller jordmor, men hos gyn. pga blødninger. Venter med min første time til jeg nærmer meg 12 uker.

eg har målt hcg nivået to gonger idag mn d e for eg har mista 3 stk før og e kjempe redd og nervøs så eg skal og på tidli ul :) men det kan jo gå galt forde om hcg nivået stige... mn er en trøst der og da jaffal :)

aha,. skjønner. hm.. Jeg skal til gyn på onsdag, så er spent på om de måler noe hcg der eller ei? i og med at det er privat... Får vel bare håpe?..=P
Håper hvert fall det viser noe på UL, om det er innvendig eller utvendig. et eller annet positivt hvert fall! regner med jeg får UL siden jeg har blødd..er LIVREDD for at jeg mistet.. huff.. nervevrak! helvetes helg i møte,. jaja.. 

Har aldri målt det jeg heller. Har hatt tidlige ul i dette svangerskapet og forrige, men det har vært privat og selv betalt.

Har aldri målt det jeg heller. Har hatt tidlige ul i dette svangerskapet og forrige, men det har vært privat og selv betalt.

Har heller aldri fått målt hcg i noen av mine svangerskap. Har vært hos legen, men det var bare for å få en sykemelding.

har ikke sett noe poeng i å kontakte lege eller jordmor enda, ringte i dag og fikk time til mandag. er da 10 uker på vei og jeg regner ting som relativt sikkert :-D blir jo spennende!!

michelle85 skrev:
eg har målt hcg nivået to gonger idag mn d e for eg har mista 3 stk før og e kjempe redd og nervøs så eg skal og på tidli ul :) men det kan jo gå galt forde om hcg nivået stige... mn er en trøst der og da jaffal :)

då har eg fått svar på hcg nivået idag som eg målte igår og va nå 6151 så d ska vel var bra når eg hadde 516 for ei veka si :) mn av erfaring og som andre seie så kan d gå galt forde så slippe isje gleden løs ennå...

Har vært til Jordmor og lege.. men ikke målt noe som helst..

De vanlige blodprøvene skal jeg å ta om 1,5 uke.

Back
Topp