HCG

Mammaen til J <3

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Bare lurer på en ting. Mulig det er et teit spørsmål men :p

Hvis man bærer på tvillinger, vil HCG nivået være høyere enn om man bærer på 1 da?

Det har jeg ingen ide om, men lurer på det samme.

Jeg var på sykehuset nylig pga. sprekt cyste. Tok da innvendig UL.
Det var første prøver periode med pergotime (prøvd i 2 år).
Han sa det at jeg ikke skulle se bort i fra at hvis det hadde klaffet nå skulle jeg ikke se bort i fra at det var fler.
Fordi jeg hadde ikke bare slipt ett egg, legen virket lettere sjokkert. *nervøs*

ORIGINAL: kricam

Det har jeg ingen ide om, men lurer på det samme.

Jeg var på sykehuset nylig pga. sprekt cyste. Tok da innvendig UL.
Det var første prøver periode med pergotime (prøvd i 2 år).
Han sa det at jeg ikke skulle se bort i fra at hvis det hadde klaffet nå skulle jeg ikke se bort i fra at det var fler.
Fordi jeg hadde ikke bare slipt ett egg, legen virket lettere sjokkert. *nervøs*

Oi, det er spennende da! [:D]

Jeg er usikker, men har du prøvd å google det? Finner ganske mye da, men virker som det er store individuelle forskjeller...og at selv om du har tvillinger i magen, så kan du ligge innenfor verdiene for normalen på enling, om du skjønner..Men tror det er vanlig at det er høyere, men noen ligger naturlig høyt fra før og da er det jo ikke så lett:-)

Tusen takk for svar Vaniljeisen og The Hippo Queen :)

Ja, det er vel kanskje ikke så lett å vite. Jeg aner ikke hva nivået mitt er da. Men jeg lurte bare, fordi jeg har lest at man lettere kan få tvillinger hvis man har tatt folat før man blir gravid. Og siden jeg tar dobbel dose av hva som er vanlig, pga folatmangel, så tenkte jeg at kanskje det var et lite håp :p

Streken på testen 1 dag før IKM var også meget sterk, null tvil overhodet. Derfor jeg lurte :)

Back
Topp