hcg

1rosa+1til?

Elsker forumet
Da er jeg hjemme etter en laaaaang dag hehe...

Var hos legen i dag... Fikk svar på hcg og progesteron prøvene fra onsdag 19 mai [:D][:D][:D][:D][:D]

Og alt så bra ut[:D] Hcg var på 65 (uke 4+1) og progesteronen var på 36 [:D][:D][:D]
Så jeg var garantert gravid og progesteronet var høyt og fint, så trenger ikke noen medikamenter enn så lenge [:D][:D]

Så bra da [:D] Regner med at du iallefall puster litt letta ut for hver bekrftelse på at alt er som det skal være [;)] 

Så kjekt å høre at det ser så bra ut:) Kjempe glad på deres vegne:) Nå satser vi på at spiren klamrer seg fast og blir der i 9 måneder:)

Godt å høre[:)]

Nå klarer du kanskje å slappe av enda mer[:)][:)]

Ja var godt å høre dette [:D] Men syntes jeg hadde passe høyt hcg til å være 4+1 da jeg tok hcg prøva[8D] Kanje jeg bærer på to???

Så deilig at alt var slik det skulle da [:D] Da er det bare å nyte ukene og månedene som kommer[:D][:D][:D]

Så godt å høre:) Nå er det bare å se frem til at magen begynner å vokse[:D]

Så bra=) Topp at du fikk svar! Da er det jo bare å lene seg tilbake og kose seg med magen som snart vokser;)

Sniker lit jeg [:D] Når jeg var gravid med tvillingene var mitt hcg på 237 når jeg var 4 uker, så det kan se ut som du bærer på1 liten spire [:D] Dette går veien, hele veien [:D]

ja er utrolig deilig...

eneste bekymringen nå er jobben jeg nettopp har begynt i... sjefen ringte meg i dag og spurte om jeg kunne stille opp selv om jeg var sykemeldt [:(] og det tørr jeg ikke gjøre... Og da ble hun drit sur, sa hade og la på[:(] Så trur jeg bare kan glemme den jobben... Vi har ikke fått skrevet kontrakt enda, da jeg bare har jobbet der i en mnd... Og brått sykemeld pga habituell abort og gravid[:(][:(]

Det er bare teit. Har du snakket med henne om situasjonen? Kan jo hende hun forstår. Og hun kan ikke diskriminere mot deg pga graviditet eller at du er i risikogrp!

Ja jeg har snakket med henne om det... men hun trenger sårt folk... og må ansette noen andre vis jeg ikke kommer tilbake sanrt[&:][:(] Så trur ikke hun bryr seg, siden vi ikke har fått skrevet kontrakt enda... og ikke ville hun skrive kontrakt med meg heller, føre jeg ble friske meldt[&:]

ORIGINAL: fano

Sniker lit jeg [:D] Når jeg var gravid med tvillingene var mitt hcg på 237 når jeg var 4 uker, så det kan se ut som du bærer på1 liten spire [:D] Dette går veien, hele veien [:D]

så koselig å se di sniker her inne Fano... [;)][;)]

Så vidt jeg vet har du faktisk ikke lov å jobbe når du er 100% sykmeldt. For hvis du er i stand til å jobbe, har du heller ikke rett på sykemeldinga (hvis du forstår hva jeg mener). Da må du få en friskmelding av legen din først. Så synes det høres litt uprofesjonelt ut av sjefen din å presse deg på den måten, selv om hun er i en vanskelig situasjon. Men forstår at det er vanskelig for deg - håper situasjonen løser seg [;)]

ORIGINAL: nadja1986

ja er utrolig deilig...

eneste bekymringen nå er jobben jeg nettopp har begynt i... sjefen ringte meg i dag og spurte om jeg kunne stille opp selv om jeg var sykemeldt [:(] og det tørr jeg ikke gjøre... Og da ble hun drit sur, sa hade og la på[:(] Så trur jeg bare kan glemme den jobben... Vi har ikke fått skrevet kontrakt enda, da jeg bare har jobbet der i en mnd... Og brått sykemeld pga habituell abort og gravid[:(][:(]

det sier litt mere om sjefen din enn deg da du ikke en gang har fått kontrakt, det har du krav på.....
Hvis du har jobbet under 4 uker så har du ikke krav på sykepenger, bare sånn at du er klar over det...

Så deilig å få en ordentlig bekreftelse på at det faktisk er en liten spire inni der [:D][:D]
kjipt med jobben, håper det ordner seg for deg og at du forhåpentligvis kommer deg raskt ut i jobb igjen [:)]

Jeg begynte der 14 april... så har jobbet i over 4 uker...

men er ikke krise vis jeg mister den jobben... jeg har fortsatt krav på dagpenger fra nav... så vurderer sterkt og be legen sykemelde meg til 12 uke og heller bare drite i jobben...

jeg vil gjøre alt for min lille spire.... Ingen skal få ødelegge min og sambos store drøm...

Denne gangen skal jeg føde mitt drømme barn...

Det er som sagt over her, at du ikke har lov til å jobbe når du er 100% sykemeldt. Det er da en grunn til at du er det. At det er mangel på folk på arbeidsplassen er ikke ditt problem..

Og det er ingen som takker deg hvis du jobber, og det går galt med spiren.. Tenk bare på deg selv nå[:)]

så FLOTT !!!!!
må ikke la NOEN ødelegge for dere og lille spiren. Helse og baby først [:D]

Back
Topp