Hcg verdier

Bunnymama

Bli kjent med forumet
Hei, ikke publisert noe på dette forumet enda. Men håper noen har litt mer peiling enn meg på dette.
Tok en HCG prøve når jeg var 4+4, 4 dager etter forventet mens ( 18 dager etter eggløsning)
Verdien var da 850. Er dette bra? Har aldri tatt hcg prøver før.

Hei, ikke publisert noe på dette forumet enda. Men håper noen har litt mer peiling enn meg på dette.
Tok en HCG prøve når jeg var 4+4, 4 dager etter forventet mens ( 18 dager etter eggløsning)
Du må ta en til et par dager etter :) det du skal se etter er om det er dobling osv. vi kan ikke si ut i fra den infoen der om 850 er bra eller ikke

Ja, det vil jeg si. Er ønskelig med 100 på dag 14, det vil si 200 på dag 16 og 400 på dag 18 det. Så da er du langt over minimumsmengden ut i fra hva fertilitetsklinikken vår ønsker.

Til sammenligning så hadde jeg hcg på 206 da jeg var 4+3, så du ligger iallefall ikke lavt :happy:
Men det som har noe å si er jo doblingstiden, så vanskelig å konkludere utifra en test

Tallet i seg selv er bra til antall dager, men er hvordan tallet fortsetter å stige som sier mest ❤️ høye hcg tall i seg selv er ikke en indikator på om det vil gå bra eller ikke ❤️

Min var på 157 4+1 og 621 4+3 sykepleieren var godt fornøyd med tallene.

Takk for alle svar. Tok ny test i går (5+4) hadde steget til noe over 15000 så regner med det er bra.

Back
Topp