Hcg-verdier

Maja94

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
✨️Julestjernene2023✨️
Hva var deres hcg-verdier 10 og 12 dpo?
Min var på 38 10dpo og 89 12 dpo og vet det er innenfor nornalen men leser om så mange her inne som har skyhøye verdier i forhold på samme dagene :) Kjenner jeg bekymrer meg litt ekstra for exu.. testet i tillegg positiv tidlig på 8dpo og hadde håpa verdiene var litt høyere..

Det høres i alle fall helt normalt ut, og er ingenting med verdiene dine som skulle tilsi exu. Du kan evt ta en tredje måling og se?
Jeg målte ikke hCG i blod, men fikk ikke positiv på monitor (skal reagere på 50hcg i urin) før 13 dpo, så.. :) neppe så mye mer enn det du hadde. :P

Det høres i alle fall helt normalt ut, og er ingenting med verdiene dine som skulle tilsi exu. Du kan evt ta en tredje måling og se?
Jeg målte ikke hCG i blod, men fikk ikke positiv på monitor (skal reagere på 50hcg i urin) før 13 dpo, så.. :) neppe så mye mer enn det du hadde. :p
Takk for svar! :joyful: Jeg fikk faktisk positiv på monitoren kvelden før jeg målte 38 i hcg:smiley-bounce012 Kanskje jeg skal ta en tredje måling :)

Jeg hadde 150 ved 14dpo. Legen var veldig fornøyd med 150. Er 9+0 i dag og alt ser bra ut på ultralyd.

Tror du får sikkert mer enn 150 ved 14dpo.

Jeg hadde 150 ved 14dpo. Legen var veldig fornøyd med 150. Er 9+0 i dag og alt ser bra ut på ultralyd.

Tror du får sikkert mer enn 150 ved 14dpo.
Å tusen takk! Håper det :Heartred Så legen hadde ringt meg i dag men rakk den ikke og kommer jo ikke frem så seint på kvelden. Hater det:hungover:

Back
Topp