HCG verdier

Villblomsten

Elsker forumet
MayDay2021
Aprilspirene 2025
Jeg var hos legen på tirsdag da jeg var 5+4 uker pga hyperemesis. Tok noen blodprøver da jeg var der.
Fikk prøvesvarene idag, visste ikke at de målte hcg og, men det har de visst gjort.
Syns jeg hadde helt sinnsykt høye hcg verdier, vet noen hva som er normalområdet?

Hadde hcg på 69819:eek:
Det er jo veldig positivt at det er såpass høyt, men var ikke det veldig høyt til å bare være 5+4 da prøvene ble tatt?

Og ja jeg vet at det er ekstreme variasjoner og at man må måle flere ganger for å se stigning osv altså, men har ingen indikasjon for at ting ikke skal være i orden og er bare nysgjerrig :joyful:

• Wow
Reactions: HCS
Jeg var hos legen på tirsdag da jeg var 5+4 uker pga hyperemesis. Tok noen blodprøver da jeg var der.
Fikk prøvesvarene idag, visste ikke at de målte hcg og, men det har de visst gjort.
Syns jeg hadde helt sinnsykt høye hcg verdier, vet noen hva som er normalområdet?

Hadde hcg på 69819:eek:
Det er jo veldig positivt at det er såpass høyt, men var ikke det veldig høyt til å bare være 5+4 da prøvene ble tatt?

Og ja jeg vet at det er ekstreme variasjoner og at man må måle flere ganger for å se stigning osv altså, men har ingen indikasjon for at ting ikke skal være i orden og er bare nysgjerrig :joyful:

Null peiling, men fant denne ☺️
78324942-3B7E-4491-9202-4DC6CA7D7CF9.jpeg

Oi. Jeg tok blodprøver 5+5 forrige svangerskap. Da hadde jeg type.. 7100.
Hadde da økt til 15900 til 6+3 :p

Men jeg leste en tråd som hadde omtrent likt som deg, hvor alt gikk fint og det bare var 1 spire.

Finnes flere sånne charter, da.
Screenshot_2022-11-11-18-18-56-51_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Men som de skriver, det er så individuelt. Høyere nivå kan indikere flerlinger eller blæremola, men noen ganger ER bare hCG høyt..
Så er helst stigning man må se på, ikke en måling.

Blir spennende å se!

Jeg hadde høye målinger sist også, så det er tydeligvis vanlig for meg.
Da hadde jeg 17.872 5+1
Også 53000 5+6
Det var bare en baby og gikk helt fint.

Men nå var det jo enda høyere igjen :dead:

Blir spennende å se!

Jeg hadde høye målinger sist også, så det er tydeligvis vanlig for meg.
Da hadde jeg 17.872 5+1
Også 53000 5+6
Det var bare en baby og gikk helt fint.

Men nå var det jo enda høyere igjen :dead:

Ikke rart du har hyperemesis, si :o

• Liker
Reactions: HCS
Back
Topp