Hcg verdier

Denne er fra Brukerhåndbok i Medisinsk Biokjemi som inneholder norske referanseområder. Tror den er til å stole på, brukes av laboratorier og på mange studier. Som du ser varierer hcg myyye fra person til person, veldig individuelle nivåer.

Vedlegg

• 1437148267108.jpg
    1437148267108.jpg
    48,3 KB · Visninger: 48
Ok :) jeg får ikke legetime før 7.sept -.- men får håpe alt er bra ❤️
Oi det var lenge til! Hvor langt er du på vei da?

Mulig med privat ultralyd da hvis du er bekymret :-) jeg hadde det ved 11 uker forrige gang :-) fikk se en minibaby <3

Oi det var lenge til! Hvor langt er du på vei da?

Mulig med privat ultralyd da hvis du er bekymret :-) jeg hadde det ved 11 uker forrige gang :-) fikk se en minibaby <3
Ok, har lyst på det! Men er bare 5+1 så har 8 uker igjen til kontroll hos legen. Hvor mye koster tidlig ul ca?

Kan dette stemme??? Eg er snart 8 veker på vei å har hcg på litt over 20.000 så må ver litt forskjelli tru eg

Kan dette stemme??? Eg er snart 8 veker på vei å har hcg på litt over 20.000 så må ver litt forskjelli tru eg
Ja er individuelle forskjeller... Husk ved uke 8 så vil hcg stabilisere seg og ikke øke noe særlig resten av svangerskapet :-)

Jeg har tatt blodprøve hos legen. Dette fordi jeg har mistet to ganger og er litt mer stresset. Det er ekstra oppfølging. Mulig man kan få det ellers også vet ikke.
Utifra testene dine er det hvertfall ingen tvil om at du har mer hcg enn referanseverdiene for uke 4. Dette er superspiren ♡ ingen tvil om det :)

Utifra testene dine er det hvertfall ingen tvil om at du har mer hcg enn referanseverdiene for uke 4. Dette er superspiren ♡ ingen tvil om det :)
Jeg hadde verdi på 848 4+2 (om jeg har regnet rett), de sa det var bra, men er stigningen de ser på ;) Takk :smug:Har en god følelse.

Back
Topp