Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare hyggeligTakk
Må ta blodprøve hos legen evt clearblue vil jo gi en liten indikasjonHvordan finner man ut hvor mye hcg man har?
Ok jeg får ikke legetime før 7.sept -.- men får håpe alt er braMå ta blodprøve hos legen evt clearblue vil jo gi en liten indikasjon
Oi det var lenge til! Hvor langt er du på vei da?Ok jeg får ikke legetime før 7.sept -.- men får håpe alt er bra
Ok, har lyst på det! Men er bare 5+1 så har 8 uker igjen til kontroll hos legen. Hvor mye koster tidlig ul ca?Oi det var lenge til! Hvor langt er du på vei da?
Mulig med privat ultralyd da hvis du er bekymret jeg hadde det ved 11 uker forrige gang fikk se en minibaby <3
Ok, har lyst på det! Men er bare 5+1 så har 8 uker igjen til kontroll hos legen. Hvor mye koster tidlig ul ca?
Ja er individuelle forskjeller... Husk ved uke 8 så vil hcg stabilisere seg og ikke øke noe særlig resten av svangerskapetKan dette stemme??? Eg er snart 8 veker på vei å har hcg på litt over 20.000 så må ver litt forskjelli tru eg
Jeg har tatt blodprøve hos legen. Dette fordi jeg har mistet to ganger og er litt mer stresset. Det er ekstra oppfølging. Mulig man kan få det ellers også vet ikke.Hvordan finner man ut hvor mye hcg man har?
Utifra testene dine er det hvertfall ingen tvil om at du har mer hcg enn referanseverdiene for uke 4. Dette er superspiren ♡ ingen tvil om detJeg har tatt blodprøve hos legen. Dette fordi jeg har mistet to ganger og er litt mer stresset. Det er ekstra oppfølging. Mulig man kan få det ellers også vet ikke.
Jeg hadde verdi på 848 4+2 (om jeg har regnet rett), de sa det var bra, men er stigningen de ser på Takk Har en god følelse.Utifra testene dine er det hvertfall ingen tvil om at du har mer hcg enn referanseverdiene for uke 4. Dette er superspiren ♡ ingen tvil om det
Jeg hadde verdi på 848(4+2 tror jeg jeg er), de sa det var bra, men er stigningen de ser på Takk Har en god følelse.
Stigningen er nok helt nydelig tipper jegJeg hadde verdi på 848 4+2 (om jeg har regnet rett), de sa det var bra, men er stigningen de ser på Takk Har en god følelse.