hcg-verdier

håper85

Elsker forumet
Noen som skjønner noe av de hcg-verdiene. Jeg hadde testdag etter ivf om fredag og tok blodprøve på mandag. Svaret på blodprøven fikk jeg i stad og den er på 1723, noen som vet hva det betyr annet enn at den er positiv? Er den høy, er den lav og hva var deres verdier.

En enkelt hcg verdi forteller oss lite, det er økningen mellom to målinger som forteller om alt går som det skal. Tror verdien skal dobles etter 48 timer.
Maria

Du kan sjekke hva den skaø ligge på uansett prøve 1 eller 2 selv om de skal sammenlignes. Hvilken uke er du?
Google på hcg tabell :) m

Enten så er jeg 5+1 (regnet fra el) eller 4+5 (regnet fra innsettet). Er prøverør så vet ikke helt eksakt hvordan termin regnes ut ennå. Fikk beskjed fra legekontoret at jeg ikke trang å ta noen ny hcg-prøve så lenge jeg ikke hadde blødninger eller smerter. Jeg vet jo egentlig at det skal taes to med et par dager mellom.

På tabelllen så står det 1287 (gjennomsnitt) på dag 22, etter eggløsning. Jeg er på den dagen idag og prøven viste 1723 på dag 20, da ser det jo lyst ut :) Tar ny prøve imorgen tenker jeg :)

en enkel sier ignenting. man må altid ta to. for en tullelege. min viste helle rikke det, så jeg krevede to

Prata med fertilitetsklinikken, og svar på første prøve var veldig bra. Sa jeg skulle ta ny prøve imorgen, jeg vet jo egentlig at man må ha to. Men når de sa jeg ikke trang så tenkte jeg ikke noe mer over det. Imorgen tar jeg den på sykehuset her.

Back
Topp