HCG-verdier...jeg skal måles.

youngatheart

Flørter med forumet
Ja, da har jeg vært på UL på ullevål og fikk som lovet, ikke øye på noe som helst. Hun legen fant ut at egglederne var der de skulle og at livmora hadde litt fortykket slim -som visst er vanlig under graviditet og før mensen. (jatt-jatt-jatt...hehe, men greit å vite det synes jeg).

SÅ, ble HCG-serum målt på meg i går (på legevakta). Verdien var 985 (aner ikke hva måleenheten på dette heter, jeg.)
Som jeg skjønner, så er dette variable verdier som fordobles 2-3.hver dag. Det er sikkert veldig forskjellig fra jente til jente, men er det noen der som vet om dette er normalt?
I morgen skal jeg til Ullevål igjen for blodprøve og så får jeg svar på ettermiddagen igjen, på om det har steget eller hva..
Midt oppi det hele går jeg hele tiden å kjenner etter "har brystvortene blitt sårere..er jeg littebitt kvalm?" Jeg merker jo ikke no, bortsett fra økt appetitt og bobler i magen hele tia..[&:]

Sikkert et umulig spørsmål dette, men dere skjønner sikkert mine bekymringer. Jeg VILVILVILVIL så gjerne kunne glede meg over graviditeten og slappe av :) Og samboern vil så gjerne begynne å glede seg og ikke være bekymret for mitt ve og vel...
Ahrg... sorry for mitt mas.
Tenker på hvor bekymra jeg er nå; blir vel ei skikkelig hønemor jeg da![:D]

Back
Topp