HCG-verdier 14 dpo

Jonemina

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Hva var din HCG-verdi ved 14 dpo? Og hvordan gikk det?

Min var 80. Jeg håpet på over 100, men de mente verdien var fin. Måler ikke igjen, så får jo ikke se om det er stigning.
 
Jeg har vært gravid tre ganger etter at jeg starta med IVF, første var rundt 46, andre rundt 63, begge disse endte i abort.
Denne gangen var den 114, og jeg er 17+2 i dag.
Men tror det varierer veldig :)
 
Med Nr1 var det 749.
Med nr 2 og 3 (eneggede tvillinger) var de på 1000 og noe.
Husker ikke eksakt.

Nr1 var også enegget tvilling, men mistet ene i uke 6. Den andre er nå 2 år, og tvillingene er 6 mnd.

Krysser fingrene for deg :Heartred
 
Last edited:
Takk for svar! :) Prøvd så lenge, tør på en måte ikke helt å tro at det skal gå bra.. Men tenk om! ❤️
 
Takk for svar! :) Prøvd så lenge, tør på en måte ikke helt å tro at det skal gå bra.. Men tenk om! ❤️
Den tanken kjenner jeg igjen. Den hadde jeg også, etter fire år som prøver nå... :)
 
Med Nr1 var det 749.
Med nr 2 og 3 (eneggede tvillinger) var de på 1000 og noe.
Husker ikke eksakt.

Nr1 var også enegget tvilling, men mistet ene i uke 6. Den andre er nå 2 år, og tvillingene er 6 mnd.

Krysser fingrene for deg :Heartred
Hei!
Kjøper du HCG målere på apoteket?
Jeg måler utifra styrke på strek... Babyplan sine... Eller måler du hos legen på blodprøve ?
 
Blodprøve hos legen :)
Testene har ofte forskjellig farge, selv i samme pakke. Så ikke alltid helt til å stole på for å måle stigning :)
 
Hei!
Kjøper du HCG målere på apoteket?
Jeg måler utifra styrke på strek... Babyplan sine... Eller måler du hos legen på blodprøve ?
Målte ved blodprøve på sykehuset. Standard prosedyre etter ivf.
Du kan ikke måle hcg utifra styrken på strekene da ulike tester, selv om det er samme merke kan ha ulike styrke på strekene.
Sånn som du gjør det kan du jo få en indikator på om det går riktig vei, ved at strekene blir sterkere eller svakere. Jeg hadde svake tester med tvillingene tross høy hcg og sensitive strimmeltester.
 
Målte ved blodprøve på sykehuset. Standard prosedyre etter ivf.
Du kan ikke måle hcg utifra styrken på strekene da ulike tester, selv om det er samme merke kan ha ulike styrke på strekene.
Sånn som du gjør det kan du jo få en indikator på om det går riktig vei, ved at strekene blir sterkere eller svakere. Jeg hadde svake tester med tvillingene tross høy hcg og sensitive strimmeltester.
Takk, da kan jeg ihvertfall slutte å prøve og følge med på de testene... :) Hehe. Jeg har blodprøve i morgen men har økt på blødning siden fredag.. Og i natt har jeg blødd masse.. HCG streken er sterkere enn det den var på fredag, er bare redd.. Men da er det nok ikke gått som jeg håpet da.. ❤️
Takk for svar <3
 
Takk, da kan jeg ihvertfall slutte å prøve og følge med på de testene... :) Hehe. Jeg har blodprøve i morgen men har økt på blødning siden fredag.. Og i natt har jeg blødd masse.. HCG streken er sterkere enn det den var på fredag, er bare redd.. Men da er det nok ikke gått som jeg håpet da.. ❤️
Takk for svar <3
Åh, det var leit å høre! Håper det er en uskyldig blødning - er jo endel som opplever blødninger uten at det betyr at det har gått galt.
Lykke til i morgen!! Håper på det beste :Heartred
 
Hei jenter!
Jeg er i uke 5 å fått kraftige blødninger...
Noen av dere som har fått det samme?
Jeg lurer på om jeg skal slutte å ta lutinus, den kommer på en måte ganske raskt ut igjen...

Hilsen en litt i overkant frustrert frue :-(
 
Jeg har blødd i uke fire og fem, to forskjellige ganger, og det endte dårlig.
Denne gangen blødde jeg natta 8+0, og trodde løpet var kjørt, og nå sparker det ei lita jente i magen min, 18+5 i dag.
 
Back
Topp