HCG Verdi

WeTo

Andre møte med forumet
Hei!
 
Jeg lurte på om noen her har målt HCG verdien sin og hva den var?
 
jeg hadde i uke 7 +1 54400 og skal måle igjen i uke 8 +1. Legen sa den var høy og fin men så urolig som jeg er så må jeg liksom dobbeltsjekke med andre [:)]
 
Hei, har bare målt en gang. Hadde da ca 20.000, og var 6+3.
 
jeg måler og måler [:)]
 
målte i uke 8 +1 og hadde 86100 i verdi, og tenkte å la være denne uken men måtte en tur i dag 9 +1. får ikke svar før på fredagen toppen. men har sånne mens smerter at jeg blir rent nervøs. men det er vel normalt og sikkert fordi livmora vokser?
 
Hej.
Jeg hadde 35000 i uke 6. Fikk beskjed om at d var normalt og tok en i slutten av uke 7, og fikk bare beskjed om at jeg definitivt er gravid. Jeg vet ikke resultatet på den siste prøven. Tror jeg skal spørre neste gang jeg skal til legen.
 
Merkelig... jeg målte også hcg... og hadde 9050, og alt var i skjønneste orden sa de... men dette er jo sinsykt lavt i forhold til dere andre her inne da. og jeg er jo 7 uker på vei....
 
og du er helt bombesikker på at du er 7 uker??  siden legen sa det var normalt så stemmer det sikkert. I legen min sin oversikt så sto det at 15000 var normalt i uke 6, og jeg hadde jo 34000, så da begynte jeg å bli redd for tvillinger,men så hører jeg jo her at det er mange som har like høyt som meg
 
Hei hei! Jeg hører ikke til her da, men måtte bare kike litt på de hcg prøvene deres! Hvordan får dere vite hvor høy den er? Jeg er jo så nysgjerrig, men har ikke legetime før i uke 9 eller noe!Hmm Kan jeg bare stikke innom legen med urinprøve, og så får man vite hvor høy hcg man han?? Har ikke peiling jeg...hehe Klem fra Karian
 
ORIGINAL: Trine82

og du er helt bombesikker på at du er 7 uker??  siden legen sa det var normalt så stemmer det sikkert. I legen min sin oversikt så sto det at 15000 var normalt i uke 6, og jeg hadde jo 34000, så da begynte jeg å bli redd for tvillinger,men så hører jeg jo her at det er mange som har like høyt som meg

 
Var det legen sa ja... men nå skal jeg til UL den 25 Oktober... grunnet så tidlig UL er forde jeg mistet i MA sist... får nok vite noe mer da tenker jeg om hvor langt jeg er på vei og slikt.. men legen mente at frA 6-7 uke stemmer med hcg verdien min.
 
nå sitter jeg å er nervøs for svaret jeg får i morgen på prøven jeg tok onsdag. er jo blitt helt paraonid etter den MA og at jeg får måle hver uke, men etter denne er det slutt med målinger. er det ok nå i uke 9 så går det fint :-)
 
men anngående verdiene kan di variere veldig. min første fikk jeg beskjed om at den var høy å fin, men med min andre måling fikk jeg vite den var høy, så jeg gleder meg til svaret i morgen. men det verste er at jeg kan uroe meg selv mere med å måle så langt uti, for den går ned igjen etter uke 10, og jeg kan jo tilfeldigvis være lengre på vei....nei det er grusomt å være for bekymret.
 
fikk svaret i dag på 9 +1 = 99180. så da lever iallefall spiren og da skal jeg slutte å bekymre meg. for det er vel over 9 uker som er verst?
 
Merkelig dette.... ser ut til at hcg verdien er veldig forskjellig rundt om, og ikke minst at legene sier forskjellige ting også ...
Spurte en lege som jeg kjenner om dette... hun mente 7 uke var det vanlig med mellom 12000 - 30000, og 8 uke 18000 - 70000... osv osv...
Bare spranget her imellom er jo helt enormt... så det beste er vel at vi ikke henger oss for mye opp i det... men at vi heller ser på om verdien øker i stedetfor...
 
Fikk svaret i dag på min hcg som jeg tok mandag... og den var 15824, og den var i skjønneste orden sa dem. Hadde økt mye siste uken.
 
Tror de måler noe forskjellig rundt omkring ja... for dette er jo superlavt i forhold til det som dere andre har målt... [8|]
 
 
 
 
blir nesten redd for å komme på UL jeg nå....tenk om det er flere hehe.
 
men det er veldig stort sprik som er normalt med hcg nivået så det er ikke noe å bekymre seg for. og flere tabeller varierer veldig. det viktigste var at det stiger [:)]
 
Back
Topp