Hcg verdi

*~Trine~*

Gift med forumet
Er det noen her som har fått hcg målt? eventuelt hva var verdiene ?
Har lest at den skal opp mot 50000-100000 i uke 8-10.
Kanskje det er forskjellige måletabeller, alt ettersom hvor man tar prøven?
min var bare på 1200... med økning på 40 på 2 dager.. økning er økning..

ORIGINAL: trinemor79

Er det noen her som har fått hcg målt? eventuelt hva var verdiene ?
Har lest at den skal opp mot 50000-100000 i uke 8-10.
Kanskje det er forskjellige måletabeller, alt ettersom hvor man tar prøven?
min var bare på 1200... med økning på 40 på 2 dager.. økning er økning..

Hei Trinemor!
Jeg målte Hcg verdier for noen uker siden med to dagers mellomrom. Var da ca fire uker (tror jeg) Første verdien var på 580 og noe, mens det to dager etterpå hadde steget til over 1400. Verdiene er nok veldig forskjellig fra kvinne til kvinne, men det heter seg at det skal være en dobling av verdien hver 36. time frem til hcg verdien er på topp (50.000-100.000) rundt uke 8-10. Lykke til iallefall[:)] 

Hei!

Jeg målte hcg når jeg var i uke 6, og da var den på 5! Tok ny prøve 3 dager etterpå og da var den steget til 18000.

Lykke til =)

ja, får håpe den skyter i været hos meg og.. men den hadde jo steget litt... ikke fallt.. så bare det er jo en smule positivt...(tror jeg)

Enig med deg trinemor, verdien har jo ikke sunket[:)] Men hør med legen din hva han klarer å lese ut av resultatet så du slipper å gå i uvissheten, det er jo ikke noe særlig[&:]

legene her er helt ubrukelige... totalt ubrukelige.. liker visst at folk skal tenke seg til ting selv.. grrrr[:@]

tjah, men som sagt, da hadde den jo ikke ØKT, men heller fallt...om det var en SA[8|]

Håper og tror at alt er bra jeg, for som du sier selv så har den jo blitt høyere! Håper du får et fint svangerskap[:D]

huff , ja, for det har jo ikke starta særlig nådig, da... skal til lege ti over ti  i morgen .... ska hyle ut om UL.. men det har dem kun på sykehuset her[8|]

huff , ja, for det har jo ikke starta særlig nådig, da... skal til lege ti over ti  i morgen .... ska hyle ut om UL.. men det har dem kun på sykehuset her[8|]

STÅ PÅ KRAVA om ul!!!! Et viktig poeng du kan argumentere med er at ved svangerskap utenfor livmoren får man litt "rare" Hcg svar ( jeg måtte måle hcg fordi det forelå en mistanke om det. Jeg fikk beskjed om at hvis økningen var svak eller synkende kunne det være utenfor livmor)
Håper selvfølgelig at ALT er bra hos deg og krysser fingre for deg[:)] 

Back
Topp