Hei! Hva er normalverdien på HCG ved ca 6 uker? Noen som har målt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde 98.000, syns det virket vel mye for å være 5+6 da det ble målt? Trodde dog jeg var 8-9 uker på vei (men mulig kluss pga ma i slutten av feb), men gyn målte meg til 5+6, så kanskje den lille ikke utvikler seg som den skal i str? Tok ny blodprøve idag så får vi se..Ikke riktig.
Man går inn i uke 6+0 ved 28 dpo. Her har du to oversikter som viser godt den enorme variasjonen i hcg nivå.
Vis vedlegget 328618 Vis vedlegget 328619
Ikke riktig.
Man går inn i uke 6+0 ved 28 dpo. Her har du to oversikter som viser godt den enorme variasjonen i hcg nivå.
Vis vedlegget 328618 Vis vedlegget 328619

Vet at det finnes større variasjoner, men tok utgangspunkt i et gjennomsnittBegge deler er riktig, men det ene utgangspunktet fokuserer på flere ytterpunkter
Ser jeg burde bruke hermetegn rundt normal slik at det ikke tas bokstavelig
Vis vedlegget 328621
Jeg hadde 98.000, syns det virket vel mye for å være 5+6 da det ble målt? Trodde dog jeg var 8-9 uker på vei (men mulig kluss pga ma i slutten av feb), men gyn målte meg til 5+6, så kanskje den lille ikke utvikler seg som den skal i str? Tok ny blodprøve idag så får vi se..