HCG uke 7

TheNameSara

Flørter med forumet
Hei. Jeg lurer på hva din HCG lå på i uke 7 ? Hva er normalen for en baby og hva er normalen for eventuelt tvillinger? Jeg vet det er veldig individuelt men ville bare høre her.

Målte sist i uke 5 og da lå det over snittet . Men her er noen skjema :)

Vedlegg

• IMG_7208.jpeg
    IMG_7208.jpeg
    560,4 KB · Visninger: 41
  • IMG_7181.png
    IMG_7181.png
    235,9 KB · Visninger: 40
  • IMG_7184.jpeg
    IMG_7184.jpeg
    266,2 KB · Visninger: 40
Takker så mye. Har sett mange av disse på nettet se. Ville bare høre hva folk her eventuelt lå på. Men får nok tidsnok vite hvordan ting går. Jeg skal på oppfølging neste uke igjen på sykehuset. Men det føles ut som en evighet å vente.

Takker så mye. Har sett mange av disse på nettet se. Ville bare høre hva folk her eventuelt lå på. Men får nok tidsnok vite hvordan ting går. Jeg skal på oppfølging neste uke igjen på sykehuset. Men det føles ut som en evighet å vente.
Når man har kommet til uke 7 er det vel vanligst å vurdere utviklingen med ultralyd, og ikke HCG målinger. Stigning og doblingstid osv for HCG gir mest informasjon de første ukene, og en enkelt måling i uke 7 sier uansett ganske lite. Har du målt flere ganger?

Når man har kommet til uke 7 er det vel vanligst å vurdere utviklingen med ultralyd, og ikke HCG målinger. Stigning og doblingstid osv for HCG gir mest informasjon de første ukene, og en enkelt måling i uke 7 sier uansett ganske lite. Har du målt flere ganger?
Det har jeg. Har vært ut og inn av sykehuset så har det over noen uker nå

De fleste roer ned hcg målingen etter uke 5+ har jeg inntrykk av , selv jeg . Nå skal jeg likevel ha ul neste torsdag . Det er jo generelt for å sjekke stigning for det det betyr bra liv . Men hadde hvert artig å testa , skal se om jeg får gjort på neste legetime.

Back
Topp