TheNameSara
Flørter med forumet
Hei. Jeg lurer på hva din HCG lå på i uke 7 ? Hva er normalen for en baby og hva er normalen for eventuelt tvillinger? Jeg vet det er veldig individuelt men ville bare høre her.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når man har kommet til uke 7 er det vel vanligst å vurdere utviklingen med ultralyd, og ikke HCG målinger. Stigning og doblingstid osv for HCG gir mest informasjon de første ukene, og en enkelt måling i uke 7 sier uansett ganske lite. Har du målt flere ganger?Takker så mye. Har sett mange av disse på nettet se. Ville bare høre hva folk her eventuelt lå på. Men får nok tidsnok vite hvordan ting går. Jeg skal på oppfølging neste uke igjen på sykehuset. Men det føles ut som en evighet å vente.
Det har jeg. Har vært ut og inn av sykehuset så har det over noen uker nåNår man har kommet til uke 7 er det vel vanligst å vurdere utviklingen med ultralyd, og ikke HCG målinger. Stigning og doblingstid osv for HCG gir mest informasjon de første ukene, og en enkelt måling i uke 7 sier uansett ganske lite. Har du målt flere ganger?