HCG uke 6

Anleggsfrue

Betatt av forumet
Junilykke2018
Fikk svar på hcg nå 3500, uke 6+2, synes denne var lav, skal ta ny kontroll i dag… men synes den var overraskende lav… Noe småskeptisk nå
 
Obs at ulike legekontor/laboratorier måler i ulike enheter, noen i IE/l og noen i mmol/l
Greit å vite hvis man googler ulike skjemaer på nett :)
 
Hvordan har det gått? Jeg hadde 1351 for 9 dager siden (jeg er idag 6+3 ifølge mens, men det ble for mye hode regning for min del haha)
For 11 dager siden var den på 556, så den hadde jo mer enn doblet seg på de 48 timene heldigvis!
Husker med hun som nå foreløpig er yngst, hadde jeg 899 i uke 4+5 :)
Jeg ble litt redd selv når nivået bare var på 556, men jeg gråt av glede og ble så letta når det hadde mer enn doblet seg. Jeg har alltid fått høre at det er ikke selve nivået du skal tenke på, men doblingen
 
Ja den var litt lav, men viktigst er at den stiger normalt. Hvorfor tok du HCG og hva hadde den steget til i dag?
Begynte med små blødninger, men det tok seg aldri opp til at jeg tenkte at det kan være en spontanabort… Har enda ikke fått svar på stigning…
 
Hvordan har det gått? Jeg hadde 1351 for 9 dager siden (jeg er idag 6+3 ifølge mens, men det ble for mye hode regning for min del haha)
For 11 dager siden var den på 556, så den hadde jo mer enn doblet seg på de 48 timene heldigvis!
Husker med hun som nå foreløpig er yngst, hadde jeg 899 i uke 4+5 :)
Jeg ble litt redd selv når nivået bare var på 556, men jeg gråt av glede og ble så letta når det hadde mer enn doblet seg. Jeg har alltid fått høre at det er ikke selve nivået du skal tenke på, men doblingen
Vet ingenting enda, tar så utrolig lang tid med furst… å nå må jeg sikkert vente til over helg…
 
Back
Topp