Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er veldig bra, det!! Jeg hadde 375 da det var utenfor livmor, så det der er veldig innafor!Hei! Jeg er gravid etter lang prøvetid. Er veldig redd og har bedt om å måle hcg. Fikk svar på prøve nr 1 i dag; 3832 uke 5+1
Noen som vet om dette er ok til å være uke 5?
Takk for svar. Blir spennende og se resultat på prøve nr 2Det er veldig bra, det!! Jeg hadde 375 da det var utenfor livmor, så det der er veldig innafor!![]()

Takk for svar! Håper den dobler seg for oss begge jeg tar min på torsdagFikk svar på prøven min etter småblødninger 4+6. Resultatene viste 6000 (5+3), skal ta ny prøve i morgen (5+5). Tenker at du har veldig fine tall, i og med at du ligger 2 dager etter meg.
Krysser fingrene for at spirene vokser videre![]()

Ser at mange er opptatt av HCG-stigning (inkl meg selv). Fant dette på OUS sine egne sider. Vi må ikke freake helt ut hvis doblingstiden tar opp mot 3 dager etter 5. svangerskapsuke![]()
Hei! Jeg er gravid etter lang prøvetid. Er veldig redd og har bedt om å måle hcg. Fikk svar på prøve nr 1 i dag; 3832 uke 5+1
Noen som vet om dette er ok til å være uke 5?
Interessante greier detteEnkelte amerikanske/engelske sider sier t.o.m at doblingstiden vil ta 4 dager eller mer ved HCG- verdier over 6000.
min var 11.550 i dag.